Podobne wyszukiwania

Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: reklama
Reklama
produktów opatrzonych nazwą pochodzenia w rozumieniu rozporządzenia (EWG) nr 2081/92.

Advertising
of products with a designation of origin within the meaning of Regulation (EEC) No 2081/92.
Reklama
produktów opatrzonych nazwą pochodzenia w rozumieniu rozporządzenia (EWG) nr 2081/92.

Advertising
of products with a designation of origin within the meaning of Regulation (EEC) No 2081/92.

...wyłącznie pomoc udzieloną i tę, która zostanie udzielona od dnia 1 stycznia 2002 r. na promocję i
reklamę
produktów rolnych, o których mowa w załączniku I do Traktatu.

...only concerns the aids granted and to be granted from 1 January 2002 for the promotion and
advertising
of Annex I agricultural products.
Zgodnie z decyzją o wszczęciu procedury, w której Komisja wyraziła wątpliwości co do zgodności omawianych środków z przepisami mającymi obecnie zastosowanie do tego rodzaju pomocy, niniejsza decyzja obejmuje wyłącznie pomoc udzieloną i tę, która zostanie udzielona od dnia 1 stycznia 2002 r. na promocję i
reklamę
produktów rolnych, o których mowa w załączniku I do Traktatu.

In accordance with the decision to open the procedure where the Commission expressed doubts that the measures concerned may not comply with the rules currently applied to this type of aids, this Decision only concerns the aids granted and to be granted from 1 January 2002 for the promotion and
advertising
of Annex I agricultural products.

Pomoc na
reklamę
produktów rolnych

Aid for
advertising
of agricultural products
Pomoc na
reklamę
produktów rolnych

Aid for
advertising
of agricultural products

...procedury, o której mowa w art. 88 ust. 2 Traktatu WE w odniesieniu do pomocy określonej w art. 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) i art. 6 (Spółdzielnie winiarskie) ustawy regionalnej nr 27/1997.

...laid down in Article 88(2) of the Treaty in respect of the aid measures provided for by Article 4 (
Advertising
of Sicilian products) and by Article 6 (Cooperatives, cantine sociali) of Regional...
Pismem z dnia 17 grudnia 2003 r. (SG(2003)D/233550) Komisja poinformowała włoskie władze o swojej decyzji C(2003) 4473 wersja ostateczna z dnia 16 grudnia 2003 r. o wszczęciu procedury, o której mowa w art. 88 ust. 2 Traktatu WE w odniesieniu do pomocy określonej w art. 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) i art. 6 (Spółdzielnie winiarskie) ustawy regionalnej nr 27/1997.

By letter dated 17 December 2003 (SG(2003)D/233550), the Commission informed Italy that by its decision C(2003) 4473 fin of 16 December 2003 it had decided to initiate the procedure laid down in Article 88(2) of the Treaty in respect of the aid measures provided for by Article 4 (
Advertising
of Sicilian products) and by Article 6 (Cooperatives, cantine sociali) of Regional Law n. 27/1997.

...w szczególności, że zmiana art. 17 ustawy regionalnej nr 14/1966, wprowadzona artykułem 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych przez konsorcja tworzone

In particular the Italian authorities indicated that the modification introduced by Article 4 (Propaganda prodotti siciliani) to Article 17 of Regional Law n. 14/1966, regarding the implementation of...
Władze włoskie wskazały w szczególności, że zmiana art. 17 ustawy regionalnej nr 14/1966, wprowadzona artykułem 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) w zakresie prowadzenia kampanii reklamowych przez konsorcja tworzone przez spółkę Targi Śródziemnomorskie i spółkę Targi Messyńskie lub przez nie i jedną, lub większą liczbę izb handlowych Regionu, nie znalazła zastosowania, ponieważ konsorcja takie nigdy nie zostały utworzone.

In particular the Italian authorities indicated that the modification introduced by Article 4 (Propaganda prodotti siciliani) to Article 17 of Regional Law n. 14/1966, regarding the implementation of advertising campaigns through Consortia established by the Ente Fiera del Mediterraneo and by the Ente Fiera di Messina or by these entities and one or more Chambers of Commerce of the Region, was not applied as the said consortia were not established.

...o wszczęciu procedury niniejsza decyzja dotyczy wyłącznie pomocy państwa, o której mowa w art. 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) ustawy regionalnej nr 27/1997 na rzecz produktów rolnych...

...open the procedure, the current decision only concerns the State aids provided for by Article 4 (
Advertising
of Sicilian products) of Regional Law n. 27/1997 in favour of Annex I agricultural produ
Zgodnie z decyzją o wszczęciu procedury niniejsza decyzja dotyczy wyłącznie pomocy państwa, o której mowa w art. 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) ustawy regionalnej nr 27/1997 na rzecz produktów rolnych wymienionych w załączniku I do Traktatu, a która to pomoc mogła lub będzie mogła być udzielana po wejściu w życie wspólnotowych wytycznych dotyczących pomocy państwa na rzecz reklamy produktów wymienionych w załączniku I do Traktatu WE oraz niektórych produktów nieujętych w tym załączniku (dalej zwane „wytycznymi dotyczącymi reklamy”), tj. od dnia 1 stycznia 2002 r.

In accordance with the Decision to open the procedure, the current decision only concerns the State aids provided for by Article 4 (
Advertising
of Sicilian products) of Regional Law n. 27/1997 in favour of Annex I agricultural products which may have been and which may be granted from the entry into force of the Community Guidelines for State aid for advertising of products listed in Annex I to the EC Treaty and of certain non-Annex I products, (hereafter the advertising guidelines), i.e . from 1 January 2002.

...Komisja w decyzji C(2003) 4473 wersja ostateczna z dnia 16 grudnia 2003 r., dotyczących art. 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) ustawy regionalnej nr 27/1997.

...by the Commission in its Decision C(2003) 4473 fin of 16 December 2003, in respect of Article 4 (
Advertising
of Sicilian products) of Regional Law n. 27/1997.
Pismem z dnia 10 lutego 2004 r., zarejestrowanym w dniu 13 lutego 2004 r., Stałe Przedstawicielstwo Włoch przy Unii Europejskiej zwróciło się do Komisji w imieniu regionu Sycylii o przedłużenie o 20 dni roboczych terminu udzielenia informacji, o które zwracała się Komisja w decyzji C(2003) 4473 wersja ostateczna z dnia 16 grudnia 2003 r., dotyczących art. 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) ustawy regionalnej nr 27/1997.

By letters dated 10 February 2004 registered on 13 February 2004, the Italian Permanent Representation at the European Union, on behalf of Regione Siciliana asked Commission services for a prolongation of 20 working days to provide the information requested by the Commission in its Decision C(2003) 4473 fin of 16 December 2003, in respect of Article 4 (
Advertising
of Sicilian products) of Regional Law n. 27/1997.

...(zarejestrowanym w dniu 18 marca 2004 r.) Komisja otrzymała uwagi władz włoskich dotyczące art. 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) ustawy regionalnej nr 27/1997.

The Commission received comments from Italy in respect of Article 4 (
Advertising
of Sicilian products) of Regional Law n. 27/1997 by letter dated 15 March 2004, registered on 18 March 2004.
Pismem z dnia 15 marca 2004 r. (zarejestrowanym w dniu 18 marca 2004 r.) Komisja otrzymała uwagi władz włoskich dotyczące art. 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) ustawy regionalnej nr 27/1997.

The Commission received comments from Italy in respect of Article 4 (
Advertising
of Sicilian products) of Regional Law n. 27/1997 by letter dated 15 March 2004, registered on 18 March 2004.

Artykuł 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) zmienia art. 17 ustawy regionalnej nr 14/1966 i stanowi, co następuje: „1) Kampanie reklamowe prowadzone są bezpośrednio przez Regionalne Ministerstwo...

Article 4 (Propaganda prodotti siciliani) amends Article 17 of Regional Law No 14/1966 and envisages that ‘(1) Advertising campaigns are implemented directly by the Regional Ministry or through the...
Artykuł 4 (
Reklama
produktów sycylijskich) zmienia art. 17 ustawy regionalnej nr 14/1966 i stanowi, co następuje: „1) Kampanie reklamowe prowadzone są bezpośrednio przez Regionalne Ministerstwo (assessorato) za pośrednictwem Instytutu Handlu Zagranicznego, poprzez wyspecjalizowane jednostki albo poprzez konsorcja utworzone przez spółkę Targi Śródziemnomorskie (Ente fiera del Mediterraneo) i spółkę Targi Mesyńskie (Ente fiera di Messina) lub przez nie i jedną, lub większą liczbę izb handlowych regionu, na podstawie programów wskazanych w art. 15.

Article 4 (Propaganda prodotti siciliani) amends Article 17 of Regional Law No 14/1966 and envisages that ‘(1) Advertising campaigns are implemented directly by the Regional Ministry or through the Institute for Foreign Trade or through specialised bodies, or through Consortia established by the Ente Fiera del Mediterraneo and by the Ente Fiera di Messina or by these entities and one or more Chambers of Commerce of the Region on the basis of the programmes indicated in Article 15.

...się do obrotu z oznaczeniami, o których mowa w art. 23 i 24, wykorzystywanymi w oznakowaniu i
reklamie
produktów.

...not be marketed with the indications referred to in Articles 23 and 24 used in the labelling and
advertising
of products.
zwierząt i produktów zwierzęcych wytwarzanych podczas okresu konwersji, o którym mowa w lit. c), nie dopuszcza się do obrotu z oznaczeniami, o których mowa w art. 23 i 24, wykorzystywanymi w oznakowaniu i
reklamie
produktów.

animals and animal products produced during the conversion period referred to in subparagraph (c) shall not be marketed with the indications referred to in Articles 23 and 24 used in the labelling and
advertising
of products.

całkowite koszty wejścia (badania i rozwój, produkcja, utworzenie systemów dystrybucji, promocja,
reklama
, serwis itd.) w skali odpowiadającej ekonomicznie silnemu konkurentowi, wskazując udział...

the total costs of entry (R & D, production, establishing distribution systems, promotion,
advertising
, servicing, and so forth) on a scale equivalent to a significant viable competitor, indicating...
całkowite koszty wejścia (badania i rozwój, produkcja, utworzenie systemów dystrybucji, promocja,
reklama
, serwis itd.) w skali odpowiadającej ekonomicznie silnemu konkurentowi, wskazując udział takiego konkurenta w rynku;

the total costs of entry (R & D, production, establishing distribution systems, promotion,
advertising
, servicing, and so forth) on a scale equivalent to a significant viable competitor, indicating the market share of such a competitor;

...mechanizmy, jak i częstotliwość ich stosowania (np. plakaty, ogłoszenia publiczne, dodatkowa
reklama
itp.).

...and the frequency with which they have been used (e.g. posters, public announcements, additional
advertising
etc.).
Informacje te powinny obejmować zarówno mechanizmy, jak i częstotliwość ich stosowania (np. plakaty, ogłoszenia publiczne, dodatkowa
reklama
itp.).

This should include both the mechanisms and the frequency with which they have been used (e.g. posters, public announcements, additional
advertising
etc.).

...mechanizmy, jak i częstotliwość ich stosowania (np. plakaty, ogłoszenia publiczne, dodatkowa
reklama
itp.).

...and the frequency with which they have been used (e.g. posters, public announcements, additional
advertising
etc.).
Informacje te powinny obejmować zarówno mechanizmy, jak i częstotliwość ich stosowania (np. plakaty, ogłoszenia publiczne, dodatkowa
reklama
itp.).

This should include both the mechanisms and the frequency with which they have been used (e.g. posters, public announcements, additional
advertising
etc.).

kontakty PR z mediami i
reklama
(prasa naukowa i specjalistyczna, czasopisma kobiece, dzienniki, czasopisma kulinarne),

PR contacts with the media and
advertising
(scientific and specialised press, women’s press, newspapers and food and cookery magazines)
kontakty PR z mediami i
reklama
(prasa naukowa i specjalistyczna, czasopisma kobiece, dzienniki, czasopisma kulinarne),

PR contacts with the media and
advertising
(scientific and specialised press, women’s press, newspapers and food and cookery magazines)

Kontakty PR z mediami i
reklama
(prasa naukowa i specjalistyczna, czasopisma kobiece, dzienniki, czasopisma kulinarne)

PR contacts with the media and
advertising
(scientific and specialised press, women’s press, newspapers and food and cookery magazines).
Kontakty PR z mediami i
reklama
(prasa naukowa i specjalistyczna, czasopisma kobiece, dzienniki, czasopisma kulinarne)

PR contacts with the media and
advertising
(scientific and specialised press, women’s press, newspapers and food and cookery magazines).

kontakty PR z mediami i
reklama
(prasa naukowa i specjalistyczna, czasopisma kobiece i kulinarne),

Public relations with the media and
advertising
(scientific and specialised press, women’s and culinary journals, newspapers)
kontakty PR z mediami i
reklama
(prasa naukowa i specjalistyczna, czasopisma kobiece i kulinarne),

Public relations with the media and
advertising
(scientific and specialised press, women’s and culinary journals, newspapers)

kontakty public relations z mediami i
reklama
(prasa naukowa i specjalistyczna, czasopisma kobiece i kulinarne),

Public relations with the media and
advertising
(scientific and specialised press, feminine and culinary journals)
kontakty public relations z mediami i
reklama
(prasa naukowa i specjalistyczna, czasopisma kobiece i kulinarne),

Public relations with the media and
advertising
(scientific and specialised press, feminine and culinary journals)

Kontakty PR z mediami i
reklama
(prasa naukowa i specjalistyczna, czasopisma kobiece i kulinarne)

Public relations with the media and
advertising
(scientific and specialised press, women's and culinary journals, newspapers)
Kontakty PR z mediami i
reklama
(prasa naukowa i specjalistyczna, czasopisma kobiece i kulinarne)

Public relations with the media and
advertising
(scientific and specialised press, women's and culinary journals, newspapers)

Jeśli zaś chodzi o
reklamę
, Komisja podkreśla, że pierwsza deklaracja została ogłoszona w dzienniku o zasięgu krajowym, zorientowanym ponadto na odbiorców takich jak podmioty gospodarcze i bankierzy.

As far as their
publication
is concerned, the first declaration was published in a national daily newspaper aimed at an audience of business people and financiers.
Jeśli zaś chodzi o
reklamę
, Komisja podkreśla, że pierwsza deklaracja została ogłoszona w dzienniku o zasięgu krajowym, zorientowanym ponadto na odbiorców takich jak podmioty gospodarcze i bankierzy.

As far as their
publication
is concerned, the first declaration was published in a national daily newspaper aimed at an audience of business people and financiers.

...w dziedzinie zarządzania, certyfikacja i testowanie; zarządzanie obiektami, w tym utrzymanie biur;
reklama
; usługi rekrutacji; oraz usługi pośredników handlowych.

...consultancy, certification and testing; facilities management, including office maintenance;
advertising
; recruitment services; and the services of commercial agents.
Niniejszą dyrektywą są objęte różne usługi w ramach stale zmieniających się rodzajów działalności, w tym usług dla przedsiębiorstw, takich jak doradztwo w dziedzinie zarządzania, certyfikacja i testowanie; zarządzanie obiektami, w tym utrzymanie biur;
reklama
; usługi rekrutacji; oraz usługi pośredników handlowych.

The services covered by this Directive concern a wide variety of ever-changing activities, including business services such as management consultancy, certification and testing; facilities management, including office maintenance;
advertising
; recruitment services; and the services of commercial agents.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich