Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: dostawczy
Rowery dwukołowe i pozostałe rowery (włączając trzykołowe wózki-rowery
dostawcze
), bezsilnikowe

Bicycles and other cycles (including delivery tricycles), non-motorised
Rowery dwukołowe i pozostałe rowery (włączając trzykołowe wózki-rowery
dostawcze
), bezsilnikowe

Bicycles and other cycles (including delivery tricycles), non-motorised

Rowery dwukołowe i pozostałe rowery (włączając trzykołowe wózki-rowery
dostawcze
), bezsilnikowe

Bicycles and other cycles, incl. delivery tricycles, not motorized
Rowery dwukołowe i pozostałe rowery (włączając trzykołowe wózki-rowery
dostawcze
), bezsilnikowe

Bicycles and other cycles, incl. delivery tricycles, not motorized

Nawet bez wdrażania projektu inwestycyjnego nabrzeże było dłuższe niż statek
dostawczy
, więc i tak stocznia mogłaby wyposażać jednocześnie dwa mniejsze statki.

Even before the investment, the quay is longer than a
feeder
ship and so the yard would, in any case, be able to fit out two shorter ships at the same time.
Nawet bez wdrażania projektu inwestycyjnego nabrzeże było dłuższe niż statek
dostawczy
, więc i tak stocznia mogłaby wyposażać jednocześnie dwa mniejsze statki.

Even before the investment, the quay is longer than a
feeder
ship and so the yard would, in any case, be able to fit out two shorter ships at the same time.

...w zakresie wejścia ze strony E2; spółka ta złożyła już oferty regionalnym hurtowym spółkom
dostawczym
w Szwecji i Danii w latach 2003 i 2004.

...entry opportunities and intentions by E2, who has already submitted offers to wholesale regional
supply
companies in Sweden and Denmark in 2003 and 2004.
Ponadto Komisja znalazła również mocne dowody na istnienie takich możliwości i zamiarów w zakresie wejścia ze strony E2; spółka ta złożyła już oferty regionalnym hurtowym spółkom
dostawczym
w Szwecji i Danii w latach 2003 i 2004.

Finally, the Commission has found strong evidence for such entry opportunities and intentions by E2, who has already submitted offers to wholesale regional
supply
companies in Sweden and Denmark in 2003 and 2004.

wykaz technologii ograniczania emisji CO2 stosowanych w jego lekkich samochodach
dostawczych
w ramach programu ograniczania indywidualnych emisji CO2 oraz dodatkowe koszty tych technologii dla każdej...

the list of CO2 reducing technologies used in its light
commercial
vehicles under the programme for the reduction of specific emissions of CO2 and the additional costs of these technologies for each...
wykaz technologii ograniczania emisji CO2 stosowanych w jego lekkich samochodach
dostawczych
w ramach programu ograniczania indywidualnych emisji CO2 oraz dodatkowe koszty tych technologii dla każdej wersji pojazdu objętej wnioskiem.

the list of CO2 reducing technologies used in its light
commercial
vehicles under the programme for the reduction of specific emissions of CO2 and the additional costs of these technologies for each vehicle version covered by the application.

...(UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazd

...(EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach t
uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych [1], w szczególności jego art. 8 ust. 9 akapit pierwszy,

Having regard to Regulation (EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles [1], and in particular the first subparagraph of Article 8(9) thereof,

...(UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazd

...(EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach t
uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych [1], w szczególności jego art. 8 ust. 9 akapit drugi,

Having regard to Regulation (EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles [1], and in particular the second subparagraph of Article 8(9) thereof,

...(UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazd

...(EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach t
uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych [1], w szczególności jego art. 8 ust. 6 i art. 10 ust. 1,

Having regard to Regulation (EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles [1], and in particular Article 8(6) and Article 10(1) thereof,

...(UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazd

...(EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach t
uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych [1], w szczególności jego art. 11 ust. 7,

Having regard to Regulation (EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles [1], and in particular Article 11(7) thereof,

...(UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazd

...(EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach t
uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych [1], w szczególności jego art. 9 ust. 3,

Having regard to Regulation (EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles [1], and in particular Article 9(3) thereof,

...(UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazd

...(EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach t
uwzględniając rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych [1], w szczególności jego art. 11 ust. 7,

Having regard to Regulation (EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles [1], and in particular Article 11(7) thereof,

...(UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazd

...(EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach t
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych (Dz.U. L 145 z 31.5.2011, s. 1).

Regulation (EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles (OJ L 145, 31.5.2011, p. 1).

...(UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazd

...(EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach t
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych (Dz.U. L 145 z 31.5.2011, s. 1).

Regulation (EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles (OJ L 145, 31.5.2011, p. 1).

określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych

setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union's integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles
określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów
dostawczych
w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych

setting emission
performance
standards for new light
commercial
vehicles as part of the Union's integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty vehicles

...do rozporządzenia (UE) nr 510/2011; dane te są oparte na rejestracjach nowych lekkich samochodów
dostawczych
w państwach członkowskich.

...Annex II to Regulation (EU) No 510/2011 and are based on Member States’ registrations of new light
commercial vehicles
.
Szczegółowe dane, które mają zostać wykorzystane do obliczenia średnich indywidualnych poziomów emisji CO2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji, znajdują się w części A pkt 1 załącznika II do rozporządzenia (UE) nr 510/2011; dane te są oparte na rejestracjach nowych lekkich samochodów
dostawczych
w państwach członkowskich.

The detailed data to be used for the calculation of the average specific emissions of CO2 and the specific emissions targets are set out in point 1 of Part A of Annex II to Regulation (EU) No 510/2011 and are based on Member States’ registrations of new light
commercial vehicles
.

...CO2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla każdego producenta lekkich samochodów
dostawczych
w Unii.

...average specific emissions of CO2 and the specific emissions target for each manufacturer of light
commercial vehicles
in the Union.
Zgodnie z art. 8 ust. 6 rozporządzenia (UE) nr 510/2011 Komisja jest zobowiązana do corocznego potwierdzenia lub zmiany średnich indywidualnych poziomów emisji CO2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla każdego producenta lekkich samochodów
dostawczych
w Unii.

The Commission is required, pursuant to Article 8(6) of Regulation (EU) No 510/2011, to confirm or amend each year the average specific emissions of CO2 and the specific emissions target for each manufacturer of light
commercial vehicles
in the Union.

Zapotrzebowanie rynkowe koncentrowało się jednak coraz bardziej na szerszych i dłuższych statkach
dostawczych
, w związku z czym dwa takie statki nie mogły być jednocześnie jeden za drugim...

However, market demand has increasingly shifted towards larger and longer
feeder
ships and two such ships could no longer be berthed at the quay at the same time.
Zapotrzebowanie rynkowe koncentrowało się jednak coraz bardziej na szerszych i dłuższych statkach
dostawczych
, w związku z czym dwa takie statki nie mogły być jednocześnie jeden za drugim przycumowane do nabrzeża.

However, market demand has increasingly shifted towards larger and longer
feeder
ships and two such ships could no longer be berthed at the quay at the same time.

...należy ustalić długoterminowy docelowy indywidualny poziom emisji CO2 z lekkich samochodów
dostawczych
w 2020 r.

...planning certainty for the industry, a long-term target for the specific emissions of CO2 of light
commercial vehicles
in 2020 should be set.
W celu zapewnienia spójności z tym podejściem oraz pewności dla przemysłu w zakresie planowania należy ustalić długoterminowy docelowy indywidualny poziom emisji CO2 z lekkich samochodów
dostawczych
w 2020 r.

In order to ensure consistency with that approach and to provide planning certainty for the industry, a long-term target for the specific emissions of CO2 of light
commercial vehicles
in 2020 should be set.

3,5 lekkiego samochodu
dostawczego
w 2014 r.,

3,5 light
commercial vehicles
in 2014,
3,5 lekkiego samochodu
dostawczego
w 2014 r.,

3,5 light
commercial vehicles
in 2014,

3,5 lekkiego samochodu
dostawczego
w 2015 r.,

3,5 light
commercial vehicles
in 2015,
3,5 lekkiego samochodu
dostawczego
w 2015 r.,

3,5 light
commercial vehicles
in 2015,

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich