Podobne wyszukiwania

Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: vehicle
...to measures to be taken against air pollution by gases from positive-ignition engines of motor
vehicles
(OJ L 197, 20.7.1983, p. 1).

...być podjęte w celu ograniczenia zanieczyszczenia powietrza gazami z silników o zapłonie iskrowym w
pojazdach
silnikowych (Dz.U. L 197 z 20.7.1983, str. 1).
Council Directive 83/351/EEC of 16 June 1983 amending Directive 70/220/EEC on the approximation of the laws of the Member States relating to measures to be taken against air pollution by gases from positive-ignition engines of motor
vehicles
(OJ L 197, 20.7.1983, p. 1).

Dyrektywa Rady 83/351/EWG z dnia 16 czerwca 1983 r. zmieniająca dyrektywę Radę 70/220/EWG w sprawie zbliżenia ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do działań, jakie mają być podjęte w celu ograniczenia zanieczyszczenia powietrza gazami z silników o zapłonie iskrowym w
pojazdach
silnikowych (Dz.U. L 197 z 20.7.1983, str. 1).

...limitation devices or similar speed limitation on-board systems of certain categories of motor
vehicles
(OJ L 129, 14.5.1992, p. 154),

...prędkości lub podobnych wewnętrznych systemów ograniczenia prędkości niektórych kategorii
pojazdów
silnikowych (Dz.U. L 129 z 14.5.1992, s. 154).
Council Directive 92/24/EEC of 31 March 1992 relating to speed limitation devices or similar speed limitation on-board systems of certain categories of motor
vehicles
(OJ L 129, 14.5.1992, p. 154),

Dyrektywa Rady 92/24/EWG z dnia 31 marca 1992 r. odnosząca się do urządzeń ograniczenia prędkości lub podobnych wewnętrznych systemów ograniczenia prędkości niektórych kategorii
pojazdów
silnikowych (Dz.U. L 129 z 14.5.1992, s. 154).

...the measures to be taken against the emission of gaseous pollutants from diesel engines for use in
vehicles
(OJ L 295, 25.10.1991, p. 1).

...być podjęte w celu zapobiegania emisji zanieczyszczeń gazowych z silników Diesla stosowanych w
pojazdach
(Dz.U. L 295 z 25.10.1991, str. 1).
Council Directive 91/542/EEC of 1 October 1991 amending Directive 88/77/EEC on the approximation of the laws of the Member States relating to the measures to be taken against the emission of gaseous pollutants from diesel engines for use in
vehicles
(OJ L 295, 25.10.1991, p. 1).

Dyrektywa Rady 91/542/WE z dnia 1 października 1991 r. zmieniająca dyrektywę Rady 88/77/EWG w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do działań, jakie mają być podjęte w celu zapobiegania emisji zanieczyszczeń gazowych z silników Diesla stosowanych w
pojazdach
(Dz.U. L 295 z 25.10.1991, str. 1).

...the measures to be taken against the emission of gaseous pollutants from diesel engines for use in
vehicles
(OJ L 295, 25.10.1991, p. 1),

...jakie mają być podjęte przeciwko emisji zanieczyszczeń gazowych z silników Diesla stosowanych w
pojazdach
(Dz.U. L 295 z 25.10.1991, s. 1).
Council Directive 91/542/EEC of 1 October 1991 amending Directive 88/77/EEC on the approximation of the laws of the Member States relating to the measures to be taken against the emission of gaseous pollutants from diesel engines for use in
vehicles
(OJ L 295, 25.10.1991, p. 1),

Dyrektywa Rady 91/542/EWG z dnia 1 października 1991 r. zmieniająca dyrektywę 88/77/EWG w sprawie zbliżenia ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do działań, jakie mają być podjęte przeciwko emisji zanieczyszczeń gazowych z silników Diesla stosowanych w
pojazdach
(Dz.U. L 295 z 25.10.1991, s. 1).

...laws of the Member States relating to the permissible sound level and the exhaust system of motor
vehicles
(OJ L 371, 19.12.1992, p. 1).

...Państw Członkowskich odnoszących się do dopuszczalnego poziomu hałasu i układu wydechowego
pojazdów
silnikowych (Dz.U. L 371 z 19.12.1992, str. 1).
Council Directive 92/97/EEC of 10 November 1992 amending Directive 70/157/EEC on the approximation of the laws of the Member States relating to the permissible sound level and the exhaust system of motor
vehicles
(OJ L 371, 19.12.1992, p. 1).

Dyrektywa Rady 92/97/EWG z dnia 10 listopada 1992 r., zmieniająca dyrektywę 70/157/EWG w sprawie zbliżenia ustawodawstw Państw Członkowskich odnoszących się do dopuszczalnego poziomu hałasu i układu wydechowego
pojazdów
silnikowych (Dz.U. L 371 z 19.12.1992, str. 1).

...laws of the Member States relating to the permissible sound level and the exhaust system of motor
vehicles
(OJ L 371, 19.12.1992, p. 1),

...państw członkowskich odnoszących się do dopuszczalnego poziomu hałasu i układu wydechowego w
pojazdach
silnikowych (Dz.U. L 371 z 19.12.1992, s. 1).
Council Directive 92/97/EEC of 10 November 1992 amending Directive 70/157/EEC on the approximation of the laws of the Member States relating to the permissible sound level and the exhaust system of motor
vehicles
(OJ L 371, 19.12.1992, p. 1),

Dyrektywa Rady 92/97/EWG z dnia 10 listopada 1992 r. zmieniająca dyrektywę 70/157/EWG w sprawie zbliżenia ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do dopuszczalnego poziomu hałasu i układu wydechowego w
pojazdach
silnikowych (Dz.U. L 371 z 19.12.1992, s. 1).

...vehicles as part of the Union’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty
vehicles
(OJ L 145, 31.5.2011, p. 1).

...dostawczych w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich
pojazdów
dostawczych (Dz.U. L 145 z 31.5.2011, s. 1).
Regulation (EU) No 510/2011 of the European Parliament and of the Council of 11 May 2011 setting emission performance standards for new light commercial vehicles as part of the Union’s integrated approach to reduce CO2 emissions from light-duty
vehicles
(OJ L 145, 31.5.2011, p. 1).

Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 510/2011 z dnia 11 maja 2011 r. określające normy emisji dla nowych lekkich samochodów dostawczych w ramach zintegrowanego podejścia Unii na rzecz zmniejszenia emisji CO2 z lekkich
pojazdów
dostawczych (Dz.U. L 145 z 31.5.2011, s. 1).

...from positive-ignition engines fuelled with natural gas or liquefied petroleum gas for use in
vehicles
(OJ L 275, 20.10.2005, p. 1).

...gazowych z silników o zapłonie iskrowym zasilanych gazem ziemnym lub gazem płynnym stosowanych w
pojazdach
(Dz.U. L 275 z 20.10.2005, s. 1).
Directive 2005/55/EC of the European Parliament and of the Council of 28 September 2005 on the approximation of the laws of the Member States relating to the measures to be taken against the emission of gaseous and particulate pollutants from compression-ignition engines for use in vehicles, and the emission of gaseous pollutants from positive-ignition engines fuelled with natural gas or liquefied petroleum gas for use in
vehicles
(OJ L 275, 20.10.2005, p. 1).

Dyrektywa 2005/55/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 września 2005 r. w sprawie zbliżenia ustawodawstw państw członkowskich odnoszących się do działań, które należy podjąć przeciwko emisji zanieczyszczeń gazowych i cząstek stałych przez silniki wysokoprężne stosowane w pojazdach oraz emisji zanieczyszczeń gazowych z silników o zapłonie iskrowym zasilanych gazem ziemnym lub gazem płynnym stosowanych w
pojazdach
(Dz.U. L 275 z 20.10.2005, s. 1).

...of 1 March 2011 on the model of declaration of conformity to an authorised type of railway
vehicle
(OJ L 57, 2.3.2011, p. 8).

...(UE) nr 201/2011 z dnia 1 marca 2011 r. w sprawie wzoru deklaracji zgodności z dopuszczonym typem
pojazdu
szynowego (Dz.U. L 57 z 2.3.2011, s. 8).
Commission Regulation (EU) No 201/2011 of 1 March 2011 on the model of declaration of conformity to an authorised type of railway
vehicle
(OJ L 57, 2.3.2011, p. 8).

Rozporządzenie Komisji (UE) nr 201/2011 z dnia 1 marca 2011 r. w sprawie wzoru deklaracji zgodności z dopuszczonym typem
pojazdu
szynowego (Dz.U. L 57 z 2.3.2011, s. 8).

...Decision 2011/665/EU of 4 October 2011 on the European register of authorised types of railway
vehicles
(OJ L 264, 8.10.2011, p. 32).

...Komisji 2011/665/UE z dnia 4 października 2011 r. w sprawie europejskiego rejestru typów
pojazdów
kolejowych dopuszczonych do
eksploatacji
(Dz.U. L 264 z 8.10.2011, s. 32).
Commission Implementing Decision 2011/665/EU of 4 October 2011 on the European register of authorised types of railway
vehicles
(OJ L 264, 8.10.2011, p. 32).

Decyzja wykonawcza Komisji 2011/665/UE z dnia 4 października 2011 r. w sprawie europejskiego rejestru typów
pojazdów
kolejowych dopuszczonych do
eksploatacji
(Dz.U. L 264 z 8.10.2011, s. 32).

Surface-effect
vehicles
(fully skirted variety) having all of the following characteristics:

Pojazdy
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym), mające wszystkie wymienione poniżej cechy charakterystyczne:
Surface-effect
vehicles
(fully skirted variety) having all of the following characteristics:

Pojazdy
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym), mające wszystkie wymienione poniżej cechy charakterystyczne:

Surface-effect
vehicles
(fully skirted variety) having all of the following characteristics:

Pojazdy
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym), mające wszystkie wymienione poniżej cechy charakterystyczne:
Surface-effect
vehicles
(fully skirted variety) having all of the following characteristics:

Pojazdy
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym), mające wszystkie wymienione poniżej cechy charakterystyczne:

surface-effect
vehicles
(fully skirted variety) having all of the following characteristics:

pojazdy
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym), mające wszystkie wymienione poniżej cechy charakterystyczne:
surface-effect
vehicles
(fully skirted variety) having all of the following characteristics:

pojazdy
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym), mające wszystkie wymienione poniżej cechy charakterystyczne:

Surface-effect
vehicles
(fully skirted variety) having all of the following:

Pojazdy
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) spełniające wszystkie poniższe kryteria:
Surface-effect
vehicles
(fully skirted variety) having all of the following:

Pojazdy
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) spełniające wszystkie poniższe kryteria:

surface-effect
vehicles
(fully skirted variety) having all of the following:

pojazdy
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) spełniające wszystkie poniższe kryteria:
surface-effect
vehicles
(fully skirted variety) having all of the following:

pojazdy
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) spełniające wszystkie poniższe kryteria:

...significant wave height of 1,25 m (Sea State 3) or more and specially designed for surface effect
vehicles
(fully skirted variety) specified in 8A001.f.; or

...przy falach o wysokości 1,25 m (stan morza 3) lub większej i specjalnie zaprojektowane do
pojazdów
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) objętych kontrolą według pozyc
Designed for cushion pressures of 3830 Pa or more, operating in a significant wave height of 1,25 m (Sea State 3) or more and specially designed for surface effect
vehicles
(fully skirted variety) specified in 8A001.f.; or

Wytrzymałe na ciśnienia w poduszce powietrznej 3830 Pa lub wyższe, działające przy falach o wysokości 1,25 m (stan morza 3) lub większej i specjalnie zaprojektowane do
pojazdów
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) objętych kontrolą według pozycji 8A001.f; lub

...significant wave height of 1,25 m (Sea State 3) or more and specially designed for surface effect
vehicles
(fully skirted variety) specified in 8A001.f.; or

...działające przy falach o wysokości 1,25 m (stan morza 3) lub większej i specjalnie przeznaczone do
pojazdów
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) objętych kontrolą według...
designed for cushion pressures of 3830 Pa or more, operating in a significant wave height of 1,25 m (Sea State 3) or more and specially designed for surface effect
vehicles
(fully skirted variety) specified in 8A001.f.; or

wytrzymałe na ciśnienia w poduszce powietrznej 3830 Pa lub wyższe, działające przy falach o wysokości 1,25 m (stan morza 3) lub większej i specjalnie przeznaczone do
pojazdów
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) objętych kontrolą według pozycji 8A001.f; lub

...significant wave height of 1,25 m (Sea State 3) or more and specially designed for surface effect
vehicles
(fully skirted variety) specified in 8A001.f.; or

...działające przy falach o wysokości 1,25 m (stan morza 3) lub większej i specjalnie przeznaczone do
pojazdów
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) objętych kontrolą według...
Designed for cushion pressures of 3830 Pa or more, operating in a significant wave height of 1,25 m (Sea State 3) or more and specially designed for surface effect
vehicles
(fully skirted variety) specified in 8A001.f.; or

Wytrzymałe na ciśnienia w poduszce powietrznej 3830 Pa lub wyższe, działające przy falach o wysokości 1,25 m (stan morza 3) lub większej i specjalnie przeznaczone do
pojazdów
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) objętych kontrolą według pozycji 8A001.f; lub

...significant wave height of 1,25 m (Sea State 3) or more and specially designed for surface effect
vehicles
(fully skirted variety) specified in 8A001.f.; or

...działające przy falach o wysokości 1,25 m (stan morza 3) lub większej i specjalnie przeznaczone do
pojazdów
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) objętych kontrolą według...
designed for cushion pressures of 3830 Pa or more, operating in a significant wave height of 1,25 m (Sea State 3) or more and specially designed for surface effect
vehicles
(fully skirted variety) specified in 8A001.f.; or

wytrzymałe na ciśnienia w poduszce powietrznej 3830 Pa lub wyższe, działające przy falach o wysokości 1,25 m (stan morza 3) lub większej i specjalnie przeznaczone do
pojazdów
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) objętych kontrolą według pozycji 8A001.f; lub

...significant wave height of 1,25 m (Sea State 3) or more and specially designed for surface effect
vehicles
(fully skirted variety) specified in 8A001.f.; or

...działające przy falach o wysokości 1,25 m (stan morza 3) lub większej i specjalnie przeznaczone do
pojazdów
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) objętych kontrolą według...
Designed for cushion pressures of 3830 Pa or more, operating in a significant wave height of 1,25 m (Sea State 3) or more and specially designed for surface effect
vehicles
(fully skirted variety) specified in 8A001.f.; or

Wytrzymałe na ciśnienia w poduszce powietrznej 3830 Pa lub wyższe, działające przy falach o wysokości 1,25 m (stan morza 3) lub większej i specjalnie przeznaczone do
pojazdów
na poduszce powietrznej (odmiana z pełnym fartuchem bocznym) objętych kontrolą według pozycji 8A001.f; lub

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich