Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: severe
If
several
seat types differing from one another in respect of the distance between the front and back ends of their feet can be mounted on the same anchorage, the test shall be carried out with the...

Jeśli
kilka
typów siedzeń różniących się od siebie pod względem odległości między przednimi a tylnymi krańcami ich podstawy można zamontować na tym samym mocowaniu, badanie należy przeprowadzić na...
If
several
seat types differing from one another in respect of the distance between the front and back ends of their feet can be mounted on the same anchorage, the test shall be carried out with the shortest footing.

Jeśli
kilka
typów siedzeń różniących się od siebie pod względem odległości między przednimi a tylnymi krańcami ich podstawy można zamontować na tym samym mocowaniu, badanie należy przeprowadzić na siedzeniu o najkrótszej podstawie.

If
several
seat types differing from one another in respect of the distance between the front and back ends of their feet can be mounted on the same anchorage, the test shall be carried out with the...

Jeśli
kilka
typów siedzeń różniących się od siebie pod względem odległości między przednimi a tylnymi krańcami ich podstawy można zamontować na tym samym mocowaniu, badanie należy przeprowadzić na...
If
several
seat types differing from one another in respect of the distance between the front and back ends of their feet can be mounted on the same anchorage, the test shall be carried out with the shortest footing.

Jeśli
kilka
typów siedzeń różniących się od siebie pod względem odległości między przednimi a tylnymi krańcami ich podstawy można zamontować na tym samym mocowaniu, badanie należy przeprowadzić na siedzeniu o najkrótszej podstawie.

...in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do specyfikacji konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu.2.

...in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specification given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do wymogów konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do specyfikacji konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...stosowana jest w celu określenia położenia punktu H i rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku mierzonych danych do
The procedure described in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu H i rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku mierzonych danych do wymogów konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...stosowana jest w celu określenia położenia punktu H i rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku mierzonych danych do
The procedure described in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1]2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu H i rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku mierzonych danych do wymogów konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu H oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu H oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do wymogów konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].

...in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do wymogów konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do specyfikacji konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1]2.

...in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do wymogów konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do specyfikacji konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do wymogów konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do specyfikacji konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do specyfikacji konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia zgodności zmierzonych danych
The procedure described in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia zgodności zmierzonych danych ze specyfikacjami konstrukcyjnymi podanymi przez producenta pojazdu [1].2.

...in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer [1].2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do specyfikacji konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu [1].2.

...in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...stosuje się do ustalania położenia punktu H oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
więcej
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz do weryfikowania relacji pomiędzy wynikami pomi
The procedure described in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specification given by the vehicle manufacturer [1].

Procedurę opisaną w niniejszym załączniku stosuje się do ustalania położenia punktu H oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
więcej
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz do weryfikowania relacji pomiędzy wynikami pomiarów a specyfikacją projektową producenta pojazdu [1].

...in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer.2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do specyfikacji konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu.2.

...in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to desi

...jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych d
The procedure described in this Annex is used to establish the ‘H’ point location and the actual torso angle for one or
several
seating positions in a motor vehicle and to verify the relationship of measured data to design specifications given by the vehicle manufacturer.2.

Procedura opisana w niniejszym załączniku stosowana jest w celu określenia położenia punktu „H” oraz rzeczywistego kąta tułowia dla jednego lub
kilku
miejsc siedzących w pojeździe silnikowym oraz w celu sprawdzenia stosunku zmierzonych danych do specyfikacji konstrukcyjnych podanych przez producenta pojazdu.2.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich