Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: lokować
Zakaz ukrytego handlowego przekazu audiowizualnego nie powinien dotyczyć przypadków, gdy
lokowanie
produktu jest dozwolone prawnie w ramach niniejszej dyrektywy – kiedy to widz został odpowiednio...

...of surreptitious audiovisual commercial communication should not cover legitimate product
placement
within the framework of this Directive, where the viewer is adequately informed of the exi
Zakaz ukrytego handlowego przekazu audiowizualnego nie powinien dotyczyć przypadków, gdy
lokowanie
produktu jest dozwolone prawnie w ramach niniejszej dyrektywy – kiedy to widz został odpowiednio poinformowany o zastosowaniu lokowania produktu.

The prohibition of surreptitious audiovisual commercial communication should not cover legitimate product
placement
within the framework of this Directive, where the viewer is adequately informed of the existence of product placement.

Lokowanie
produktu mające charakter ukryty powinno jednak być zakazane.

However,
where
product
placement
is surreptitious, it should be prohibited.
Lokowanie
produktu mające charakter ukryty powinno jednak być zakazane.

However,
where
product
placement
is surreptitious, it should be prohibited.

Lokowanie
produktu mające charakter ukryty powinno jednak być zakazane.

However,
where
product
placement
is surreptitious, it should be prohibited.
Lokowanie
produktu mające charakter ukryty powinno jednak być zakazane.

However,
where
product
placement
is surreptitious, it should be prohibited.

Audycje, w których stosuje się
lokowanie
produktu, muszą spełniać co najmniej wszystkie poniższe wymagania:

Programmes that
contain
product
placement
shall meet at least all of the following requirements:
Audycje, w których stosuje się
lokowanie
produktu, muszą spełniać co najmniej wszystkie poniższe wymagania:

Programmes that
contain
product
placement
shall meet at least all of the following requirements:

...praktyki związane z reklamą i wprowadzaniem produktów do obrotu, takie jak prawnie dozwolone
lokowanie
produktu (product placement), różnicowanie marki lub stosowanie zachęt, które mogą w sposó

Further, this Directive does not affect accepted advertising and marketing practices, such as legitimate product placement, brand differentiation or the offering of incentives which may legitimately...
Nie ma ona również wpływu na przyjęte praktyki związane z reklamą i wprowadzaniem produktów do obrotu, takie jak prawnie dozwolone
lokowanie
produktu (product placement), różnicowanie marki lub stosowanie zachęt, które mogą w sposób zgodny z prawem oddziaływać na postrzeganie produktów przez konsumentów i wpływać na ich zachowanie, nie zakłócając ich zdolności do podejmowania świadomej decyzji.

Further, this Directive does not affect accepted advertising and marketing practices, such as legitimate product placement, brand differentiation or the offering of incentives which may legitimately affect consumers' perceptions of products and influence their behaviour without impairing the consumer's ability to make an informed decision.

»
lokowanie
produktu« oznacza wszelkie formy handlowego przekazu audiowizualnego polegającego na przedstawieniu lub nawiązaniu do produktu, usługi lub ich znaku towarowego w taki sposób, że stanowią...

“product
placement
” means any form of audiovisual commercial communication consisting of the inclusion of or reference to a product, a service or the trade mark thereof so that it is featured within...
»
lokowanie
produktu« oznacza wszelkie formy handlowego przekazu audiowizualnego polegającego na przedstawieniu lub nawiązaniu do produktu, usługi lub ich znaku towarowego w taki sposób, że stanowią one element samej audycji, w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie;

“product
placement
” means any form of audiovisual commercial communication consisting of the inclusion of or reference to a product, a service or the trade mark thereof so that it is featured within a programme, in return for payment or for similar consideration;

lokowanie
produktu” oznacza wszelkie formy handlowego przekazu audiowizualnego polegającego na przedstawieniu lub nawiązaniu do produktu, usługi lub ich znaku towarowego w taki sposób, że stanowią...

‘product
placement
’ means any form of audiovisual commercial communication consisting of the inclusion of or reference to a product, a service or the trade mark thereof so that it is featured within...
lokowanie
produktu” oznacza wszelkie formy handlowego przekazu audiowizualnego polegającego na przedstawieniu lub nawiązaniu do produktu, usługi lub ich znaku towarowego w taki sposób, że stanowią one element samej audycji, w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie;

‘product
placement
’ means any form of audiovisual commercial communication consisting of the inclusion of or reference to a product, a service or the trade mark thereof so that it is featured within a programme, in return for payment or for similar consideration;

Audycje, w których stosuje się
lokowanie
produktu, oznacza się odpowiednio na początku, na końcu oraz w momencie wznowienia po przerwie reklamowej, tak aby uniknąć wprowadzenia widzów w błąd.

Programmes
containing
product
placement
shall be appropriately identified at the start and the end of the programme, and when a programme resumes after an advertising break, in order to avoid any...
Audycje, w których stosuje się
lokowanie
produktu, oznacza się odpowiednio na początku, na końcu oraz w momencie wznowienia po przerwie reklamowej, tak aby uniknąć wprowadzenia widzów w błąd.

Programmes
containing
product
placement
shall be appropriately identified at the start and the end of the programme, and when a programme resumes after an advertising break, in order to avoid any confusion on the part of the viewer.

Audycje, w których stosuje się
lokowanie
produktu, oznacza się odpowiednio na początku, na końcu oraz w momencie wznowienia po przerwie reklamowej, tak, aby uniknąć wprowadzenia widzów w błąd.

Programmes
containing
product
placement
shall be appropriately identified at the start and the end of the programme, and when a programme resumes after an advertising break, in order to avoid any...
Audycje, w których stosuje się
lokowanie
produktu, oznacza się odpowiednio na początku, na końcu oraz w momencie wznowienia po przerwie reklamowej, tak, aby uniknąć wprowadzenia widzów w błąd.

Programmes
containing
product
placement
shall be appropriately identified at the start and the end of the programme, and when a programme resumes after an advertising break, in order to avoid any confusion on the part of the viewer.

W żadnym wypadku w audycjach nie stosuje się
lokowania
produktu, jeżeli produktami tymi są:

In any event programmes shall not
contain
product
placement
of:
W żadnym wypadku w audycjach nie stosuje się
lokowania
produktu, jeżeli produktami tymi są:

In any event programmes shall not
contain
product
placement
of:

W żadnym wypadku w audycjach nie stosuje się
lokowania
produktu, jeżeli produktami tymi są:

In any event programmes shall not
contain
product
placement
of:
W żadnym wypadku w audycjach nie stosuje się
lokowania
produktu, jeżeli produktami tymi są:

In any event programmes shall not
contain
product
placement
of:

...całkowitego lub częściowego niestosowania tych odstępstw, przykładowo poprzez dopuszczenie
lokowania
produktu jedynie w audycjach, które nie zostały wyprodukowane wyłącznie w tym państwie czł

...be able to opt-out of these derogations, totally or partially, for example by permitting product
placement
only in programmes which have not been produced exclusively in that Member State.
Państwo członkowskie powinno mieć możliwość całkowitego lub częściowego niestosowania tych odstępstw, przykładowo poprzez dopuszczenie
lokowania
produktu jedynie w audycjach, które nie zostały wyprodukowane wyłącznie w tym państwie członkowskim.

A Member State should be able to opt-out of these derogations, totally or partially, for example by permitting product
placement
only in programmes which have not been produced exclusively in that Member State.

...całkowitego lub częściowego niestosowania tych odstępstw, przykładowo poprzez dopuszczenie
lokowania
produktu jedynie w audycjach, które nie zostały wyprodukowane wyłącznie w tym państwie czł

...be able to opt out of these derogations, totally or partially, for example by permitting product
placement
only in programmes which have not been produced exclusively in that Member State.
Państwo członkowskie powinno mieć możliwość całkowitego lub częściowego niestosowania tych odstępstw, przykładowo poprzez dopuszczenie
lokowania
produktu jedynie w audycjach, które nie zostały wyprodukowane wyłącznie w tym państwie członkowskim.

A Member State should be able to opt out of these derogations, totally or partially, for example by permitting product
placement
only in programmes which have not been produced exclusively in that Member State.

Bezpłatne dostarczanie towarów lub usług, takich jak rekwizyty lub nagrody, należy traktować jako
lokowanie
produktu jedynie wtedy, gdy dane towary lub usługi mają znaczną wartość.

...free of charge, such as production props or prizes, should only be considered to be product
placement
if the goods or services involved are of significant value.
Bezpłatne dostarczanie towarów lub usług, takich jak rekwizyty lub nagrody, należy traktować jako
lokowanie
produktu jedynie wtedy, gdy dane towary lub usługi mają znaczną wartość.

The provision of goods or services free of charge, such as production props or prizes, should only be considered to be product
placement
if the goods or services involved are of significant value.

Bezpłatne dostarczanie towarów lub usług, takich jak rekwizyty lub nagrody, należy traktować jako
lokowanie
produktu jedynie wtedy, gdy dane towary lub usługi mają znaczną wartość.

...free of charge, such as production props or prizes, should only be considered to be product
placement
if the goods or services involved are of significant value.
Bezpłatne dostarczanie towarów lub usług, takich jak rekwizyty lub nagrody, należy traktować jako
lokowanie
produktu jedynie wtedy, gdy dane towary lub usługi mają znaczną wartość.

The provision of goods or services free of charge, such as production props or prizes, should only be considered to be product
placement
if the goods or services involved are of significant value.

...audiowizualnego obejmują między innymi: reklamę telewizyjnę, sponsorowanie, telesprzedaż i
lokowanie
produktu;

...communication include, inter alia, television advertising, sponsorship, teleshopping and product
placement
;
Formy handlowego przekazu audiowizualnego obejmują między innymi: reklamę telewizyjnę, sponsorowanie, telesprzedaż i
lokowanie
produktu;

Forms of audiovisual commercial communication include, inter alia, television advertising, sponsorship, teleshopping and product
placement
;

...audiowizualnego obejmują między innymi: reklamę telewizyjną, sponsorowanie, telesprzedaż i
lokowanie
produktu;

...communication include, inter alia, television advertising, sponsorship, teleshopping and product
placement
;
Formy handlowego przekazu audiowizualnego obejmują między innymi: reklamę telewizyjną, sponsorowanie, telesprzedaż i
lokowanie
produktu;

Forms of audiovisual commercial communication include, inter alia, television advertising, sponsorship, teleshopping and product
placement
;

...towarzyszącymi wywodzącymi się bezpośrednio z tych audycji, do ogłoszeń sponsorowanych ani do
lokowania
produktu.”.

...ancillary products directly derived from those programmes, sponsorship announcements and product
placements
.’;
Ustępu 1 nie stosuje się do ogłoszeń nadawcy w związku z jego własnymi audycjami ani w związku z produktami towarzyszącymi wywodzącymi się bezpośrednio z tych audycji, do ogłoszeń sponsorowanych ani do
lokowania
produktu.”.

Paragraph 1 shall not apply to announcements made by the broadcaster in connection with its own programmes and ancillary products directly derived from those programmes, sponsorship announcements and product
placements
.’;

Zakazuje się
lokowania
produktu.

Product
placement
shall be prohibited.
Zakazuje się
lokowania
produktu.

Product
placement
shall be prohibited.

Zakazuje się
lokowania
produktu.

Product
placement
shall be prohibited.
Zakazuje się
lokowania
produktu.

Product
placement
shall be prohibited.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich