Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: lokować
Definicja
lokowania
produktu wprowadzona niniejszą dyrektywą powinna obejmować dowolną formę handlowego przekazu audiowizualnego polegającą na tym, że w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie w...

The definition of product
placement
introduced by this Directive should cover any form of audiovisual commercial communication consisting of the inclusion of or reference to a product, a service or...
Definicja
lokowania
produktu wprowadzona niniejszą dyrektywą powinna obejmować dowolną formę handlowego przekazu audiowizualnego polegającą na tym, że w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie w audycji przedstawia się produkt, usługę lub ich znak towarowy lub nawiązuje się do nich tak, iż stanowią one element samej audycji.

The definition of product
placement
introduced by this Directive should cover any form of audiovisual commercial communication consisting of the inclusion of or reference to a product, a service or the trade mark thereof so that it is featured within a programme, in return for payment or for similar consideration.

...dotyczących technik wykorzystywanych dla celów informacji handlowych, a mianowicie dotyczących
lokowania
produktów i reklamy w Internecie, oraz dostarczanie obywatelom środków umożliwiających łat

...campaigns, about techniques used for commercial communication purpose, notably about product
placement
, online advertising, and with means to better identify the boundaries between marketing an
dostarczanie obywatelom jasnych i przyjaznych użytkownikowi informacji poprzez organizowanie kampanii informacyjnych dotyczących technik wykorzystywanych dla celów informacji handlowych, a mianowicie dotyczących
lokowania
produktów i reklamy w Internecie, oraz dostarczanie obywatelom środków umożliwiających łatwiejsze dostrzeganie granicy między marketingiem i treścią;

providing citizens with clear, user-friendly information, by organising awareness-raising campaigns, about techniques used for commercial communication purpose, notably about product
placement
, online advertising, and with means to better identify the boundaries between marketing and content;

Poinformowanie takie może mieć formę zasygnalizowania faktu, że w audycji stosuje się
lokowanie
produktu, na przykład za pomocą neutralnego symbolu graficznego.

This can be done by signalling the fact that product
placement
is taking
place
in a given programme, for example by means of a neutral logo.
Poinformowanie takie może mieć formę zasygnalizowania faktu, że w audycji stosuje się
lokowanie
produktu, na przykład za pomocą neutralnego symbolu graficznego.

This can be done by signalling the fact that product
placement
is taking
place
in a given programme, for example by means of a neutral logo.

Poinformowanie takie może mieć formę zasygnalizowania faktu, że w audycji stosuje się
lokowanie
produktu, na przykład za pomocą neutralnego symbolu graficznego.

This can be done by signalling the fact that product
placement
is taking
place
in a given programme, for example by means of a neutral logo.
Poinformowanie takie może mieć formę zasygnalizowania faktu, że w audycji stosuje się
lokowanie
produktu, na przykład za pomocą neutralnego symbolu graficznego.

This can be done by signalling the fact that product
placement
is taking
place
in a given programme, for example by means of a neutral logo.

Definicja
lokowania
produktu ustalona na mocy niniejszej dyrektywy powinna obejmować dowolną formę handlowego przekazu audiowizualnego polegającą na tym, że w zamian za opłatę lub podobne...

The definition of product
placement
laid down in this Directive should cover any form of audiovisual commercial communication consisting of the inclusion of or reference to a product, a service or...
Definicja
lokowania
produktu ustalona na mocy niniejszej dyrektywy powinna obejmować dowolną formę handlowego przekazu audiowizualnego polegającą na tym, że w zamian za opłatę lub podobne wynagrodzenie w audycji przedstawia się produkt, usługę lub ich znak towarowy lub nawiązuje się do nich tak, iż stanowią one element samej audycji.

The definition of product
placement
laid down in this Directive should cover any form of audiovisual commercial communication consisting of the inclusion of or reference to a product, a service or the trade mark thereof so that it is featured within a programme, in return for payment or for similar consideration.

...pozwala rozróżnić sponsorowanie prezentacji produktu i jego lokowanie, jest to, że w przypadku
lokowania
produktu odwołanie do danego produktu zostaje wbudowane w akcję audycji, i dlatego w defin

...decisive criterion distinguishing sponsorship from product placement is the fact that in product
placement
the reference to a product is built into the action of a programme, which is why the defin
Decydującym kryterium, które pozwala rozróżnić sponsorowanie prezentacji produktu i jego lokowanie, jest to, że w przypadku
lokowania
produktu odwołanie do danego produktu zostaje wbudowane w akcję audycji, i dlatego w definicji zamieszczonej w art. 1 ust. 1 lit. m) użyto słów „stanowią one element samej audycji”.

The decisive criterion distinguishing sponsorship from product placement is the fact that in product
placement
the reference to a product is built into the action of a programme, which is why the definition in point (m) of Article 1(1)
contains
the word ‘within’.

...pozwala rozróżnić sponsorowanie prezentacji produktu i jego lokowanie, jest to, że w przypadku
lokowania
produktu odwołanie do danego produktu zostaje wbudowane w akcję audycji, i dlatego w defin

...decisive criterion distinguishing sponsorship from product placement is the fact that in product
placement
the reference to a product is built into the action of a programme, which is why the defin
Decydującym kryterium, które pozwala rozróżnić sponsorowanie prezentacji produktu i jego lokowanie, jest to, że w przypadku
lokowania
produktu odwołanie do danego produktu zostaje wbudowane w akcję audycji, i dlatego w definicji zamieszczonej w art. 1 lit. m) dyrektywy 89/552/EWG zmienionej niniejszą dyrektywą użyto słów „stanowią one element samej audycji”.

The decisive criterion distinguishing sponsorship from product placement is the fact that in product
placement
the reference to a product is built into the action of a programme, which is why the definition in Article 1(m) of Directive 89/552/EEC as amended by this Directive
contains
the word ‘within’.

Lokowanie
produktu powinno co do zasady być zakazane.

Product
placement
should, in principle, be prohibited.
Lokowanie
produktu powinno co do zasady być zakazane.

Product
placement
should, in principle, be prohibited.

Lokowanie
produktu powinno co do zasady być zakazane.

Product
placement
should, in principle, be prohibited.
Lokowanie
produktu powinno co do zasady być zakazane.

Product
placement
should, in principle, be prohibited.

Zasada oddzielenia powinna być ograniczona do reklamy telewizyjnej i telesprzedaży,
lokowanie
produktu powinno być dozwolone pod określonymi warunkami, chyba że państwo członkowskie postanowi...

The principle of separation should be limited to television advertising and teleshopping, product
placement
should be allowed under certain circumstances, unless a Member State decides otherwise, and...
Zasada oddzielenia powinna być ograniczona do reklamy telewizyjnej i telesprzedaży,
lokowanie
produktu powinno być dozwolone pod określonymi warunkami, chyba że państwo członkowskie postanowi inaczej, a niektóre ograniczenia ilościowe powinny zostać zniesione.

The principle of separation should be limited to television advertising and teleshopping, product
placement
should be allowed under certain circumstances, unless a Member State decides otherwise, and some quantitative restrictions should be abolished.

Zasada oddzielenia powinna być ograniczona do reklamy telewizyjnej i telesprzedaży, a
lokowanie
produktu powinno być dozwolone pod określonymi warunkami, chyba że państwo członkowskie postanowi...

...principle of separation should be limited to television advertising and teleshopping, and product
placement
should be allowed under certain circumstances, unless a Member State decides otherwise.
Zasada oddzielenia powinna być ograniczona do reklamy telewizyjnej i telesprzedaży, a
lokowanie
produktu powinno być dozwolone pod określonymi warunkami, chyba że państwo członkowskie postanowi inaczej.

The principle of separation should be limited to television advertising and teleshopping, and product
placement
should be allowed under certain circumstances, unless a Member State decides otherwise.

Lokowanie
produktu powinno podlegać takim samym przepisom i ograniczeniom jakościowym jak handlowy przekaz audiowizualny.

Product
placement
should be subject to the same qualitative rules and restrictions applying to audiovisual commercial communication.
Lokowanie
produktu powinno podlegać takim samym przepisom i ograniczeniom jakościowym jak handlowy przekaz audiowizualny.

Product
placement
should be subject to the same qualitative rules and restrictions applying to audiovisual commercial communication.

Lokowanie
produktu powinno podlegać takim samym przepisom i ograniczeniom jakościowym jak handlowy przekaz audiowizualny.

Product
placement
should be subject to the same qualitative rules and restrictions applying to audiovisual commercial communication.
Lokowanie
produktu powinno podlegać takim samym przepisom i ograniczeniom jakościowym jak handlowy przekaz audiowizualny.

Product
placement
should be subject to the same qualitative rules and restrictions applying to audiovisual commercial communication.

Audycje, w których stosuje się
lokowanie
produktu, spełniają co najmniej wszystkie poniższe wymagania:

Programmes that
contain
product
placement
shall meet at least all of the following requirements:
Audycje, w których stosuje się
lokowanie
produktu, spełniają co najmniej wszystkie poniższe wymagania:

Programmes that
contain
product
placement
shall meet at least all of the following requirements:

...a przez to zwiększenia konkurencyjności europejskiego sektora mediów, przepisy dotyczące
lokowania
produktu są konieczne.

...and thus enhance the competitiveness of the European media industry, rules for product
placement
are necessary.
W celu zapewnienia równej konkurencji, a przez to zwiększenia konkurencyjności europejskiego sektora mediów, przepisy dotyczące
lokowania
produktu są konieczne.

In order to ensure a level playing-field, and thus enhance the competitiveness of the European media industry, rules for product
placement
are necessary.

O ile państwo członkowskie nie postanowi inaczej,
lokowanie
produktu jest dopuszczalne w drodze odstępstwa od ust. 2 w następujących przypadkach:

By way of derogation from paragraph 2, product
placement
shall be admissible in the following cases unless a Member State decides otherwise:
O ile państwo członkowskie nie postanowi inaczej,
lokowanie
produktu jest dopuszczalne w drodze odstępstwa od ust. 2 w następujących przypadkach:

By way of derogation from paragraph 2, product
placement
shall be admissible in the following cases unless a Member State decides otherwise:

O ile państwo członkowskie nie postanowi inaczej,
lokowanie
produktu jest dopuszczalne w drodze odstępstwa od ust. 1:

By way of derogation from paragraph 1, product
placement
shall be admissible unless a Member State decides otherwise:
O ile państwo członkowskie nie postanowi inaczej,
lokowanie
produktu jest dopuszczalne w drodze odstępstwa od ust. 1:

By way of derogation from paragraph 1, product
placement
shall be admissible unless a Member State decides otherwise:

Lokowanie
produktu jest zabiegiem obserwowanym w utworach kinematograficznych i utworach audiowizualnych produkowanych dla telewizji, lecz państwa członkowskie różnie regulują jego stosowanie.

Product
placement
is a reality in cinematographic works and in audiovisual works made for television, but Member States regulate this practice differently.
Lokowanie
produktu jest zabiegiem obserwowanym w utworach kinematograficznych i utworach audiowizualnych produkowanych dla telewizji, lecz państwa członkowskie różnie regulują jego stosowanie.

Product
placement
is a reality in cinematographic works and in audiovisual works made for television, but Member States regulate this practice differently.

Lokowanie
produktu jest zabiegiem obserwowanym w utworach kinematograficznych i utworach audiowizualnych produkowanych dla telewizji.

Product
placement
is a reality in cinematographic works and in audiovisual works made for television.
Lokowanie
produktu jest zabiegiem obserwowanym w utworach kinematograficznych i utworach audiowizualnych produkowanych dla telewizji.

Product
placement
is a reality in cinematographic works and in audiovisual works made for television.

Zakaz ukrytego handlowego przekazu audiowizualnego nie powinien dotyczyć przypadków, gdy
lokowanie
produktu jest dozwolone prawnie w ramach niniejszej dyrektywy – kiedy to widz został odpowiednio...

...of surreptitious audiovisual commercial communication should not cover legitimate product
placement
within the framework of this Directive, where the viewer is adequately informed of the exi
Zakaz ukrytego handlowego przekazu audiowizualnego nie powinien dotyczyć przypadków, gdy
lokowanie
produktu jest dozwolone prawnie w ramach niniejszej dyrektywy – kiedy to widz został odpowiednio poinformowany o zastosowaniu lokowania produktu.

The prohibition of surreptitious audiovisual commercial communication should not cover legitimate product
placement
within the framework of this Directive, where the viewer is adequately informed of the existence of product placement.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich