Podobne wyszukiwania

Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: brand
The normal value was adjusted for differences in characteristics - mainly due to OEM
branding
and for quality differences for certain types not produced by the analogue country producer - for the...

Wartość normalną dostosowano w celu uwzględnienia różnic w cechach – wynikających głównie z
marki
OEM – i różnic jakościowych między niektórymi rodzajami nieprodukowanymi przez producenta w państwie...
The normal value was adjusted for differences in characteristics - mainly due to OEM
branding
and for quality differences for certain types not produced by the analogue country producer - for the lower cost of non-porcelain tiles.

Wartość normalną dostosowano w celu uwzględnienia różnic w cechach – wynikających głównie z
marki
OEM – i różnic jakościowych między niektórymi rodzajami nieprodukowanymi przez producenta w państwie analogicznym – w związku z niższym kosztem płytek innych niż porcelanowe.

By creating a strong
brand
and forging strategic relations with key partners from around the globe, the EIT can add to the attractiveness of the partners within the KICs.

Tworząc silny
znak firmowy
i
budując
strategiczne stosunki z kluczowymi partnerami z całego świata, EIT może dodatkowo zwiększyć atrakcyjność partnerów współpracujących w ramach WWiI.
By creating a strong
brand
and forging strategic relations with key partners from around the globe, the EIT can add to the attractiveness of the partners within the KICs.

Tworząc silny
znak firmowy
i
budując
strategiczne stosunki z kluczowymi partnerami z całego świata, EIT może dodatkowo zwiększyć atrakcyjność partnerów współpracujących w ramach WWiI.

Freeze
branding
and tattooing may be less suitable.

Piętnowanie
na
zimno
i tatuowanie mogą stanowić mniej odpowiednie techniki identyfikacji.
Freeze
branding
and tattooing may be less suitable.

Piętnowanie
na
zimno
i tatuowanie mogą stanowić mniej odpowiednie techniki identyfikacji.

NESA and KE have strong energy
brands
and can achieve cost synergies and increased customer loyalty by sales of duel fuel.

NESA i KE dysponują
markami
energetycznymi o silnej pozycji i dzięki sprzedaży podwójnych paliw mogą uzyskać synergie kosztów oraz zwiększoną lojalność odbiorców.
NESA and KE have strong energy
brands
and can achieve cost synergies and increased customer loyalty by sales of duel fuel.

NESA i KE dysponują
markami
energetycznymi o silnej pozycji i dzięki sprzedaży podwójnych paliw mogą uzyskać synergie kosztów oraz zwiększoną lojalność odbiorców.

...alia characterised by the existence of two sales channels, i.e. sales under the producer's own
brand
and sales under retailer's brand.

...ten charakteryzuje się między innymi istnieniem dwóch kanałów sprzedaży, tzn. sprzedażą pod własną
marką
producenta i sprzedażą pod marką sprzedawcy detalicznego.
This market is inter alia characterised by the existence of two sales channels, i.e. sales under the producer's own
brand
and sales under retailer's brand.

Rynek ten charakteryzuje się między innymi istnieniem dwóch kanałów sprzedaży, tzn. sprzedażą pod własną
marką
producenta i sprzedażą pod marką sprzedawcy detalicznego.

...market is, inter alia, characterised by two sales channels, i.e. sales under the producer’s own
brand
and sales under retailer’s brand.

Rynek ten charakteryzuje się między innymi istnieniem dwóch kanałów sprzedaży, tzn. sprzedaży pod
marką
własną producenta i sprzedaży pod marką detalistów.
This market is, inter alia, characterised by two sales channels, i.e. sales under the producer’s own
brand
and sales under retailer’s brand.

Rynek ten charakteryzuje się między innymi istnieniem dwóch kanałów sprzedaży, tzn. sprzedaży pod
marką
własną producenta i sprzedaży pod marką detalistów.

FAMOUS
BRANDS
AND SPECIAL FUNDS FOR ENCOURAGING FOREIGN INVESTMENT PROJECTS

NAGRODY DLA SŁYNNYCH
MAREK
I SPECJALNE FUNDUSZE SŁUŻĄCE PROMOWANIU ZAGRANICZNYCH PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH
FAMOUS
BRANDS
AND SPECIAL FUNDS FOR ENCOURAGING FOREIGN INVESTMENT PROJECTS

NAGRODY DLA SŁYNNYCH
MAREK
I SPECJALNE FUNDUSZE SŁUŻĄCE PROMOWANIU ZAGRANICZNYCH PROJEKTÓW INWESTYCYJNYCH

The transmission system operator shall not, in its corporate identity, communication,
branding
and premises, create confusion in respect of the separate identity of the vertically integrated...

...systemu przesyłowego nie może powodować — w zakresie tożsamości korporacyjnej, komunikacji,
marki
i obiektów — nieporozumień w odniesieniu do odrębnej tożsamości przedsiębiorstwa zintegrowaneg
The transmission system operator shall not, in its corporate identity, communication,
branding
and premises, create confusion in respect of the separate identity of the vertically integrated undertaking or any part thereof.

Operator systemu przesyłowego nie może powodować — w zakresie tożsamości korporacyjnej, komunikacji,
marki
i obiektów — nieporozumień w odniesieniu do odrębnej tożsamości przedsiębiorstwa zintegrowanego pionowo lub jakiejkolwiek jego części.

The transmission system operator shall not, in its corporate identity, communication,
branding
and premises, create confusion in respect of the separate identity of the vertically integrated...

...systemu przesyłowego nie może powodować — w zakresie tożsamości korporacyjnej, komunikacji,
marki
i obiektów — nieporozumień w odniesieniu do odrębnej tożsamości części przedsiębiorstwa zinteg
The transmission system operator shall not, in its corporate identity, communication,
branding
and premises, create confusion in respect of the separate identity of the vertically integrated undertaking or any part thereof.

Operator systemu przesyłowego nie może powodować — w zakresie tożsamości korporacyjnej, komunikacji,
marki
i obiektów — nieporozumień w odniesieniu do odrębnej tożsamości części przedsiębiorstwa zintegrowanego pionowo lub jakiejkolwiek jego części.

...appropriate to distinguish in the injury analysis between Community industry's sales under its own
brand
and under the retailer's brand wherever relevant, as competition from dumped imports is...

...szkody uznano za słuszne rozróżnienie pomiędzy sprzedażą przemysłu wspólnotowego pod jego własną
marką
i pod
marką
sprzedawcy detalicznego w stosownych przypadkach, ponieważ z konkurencją ze strony
It was considered appropriate to distinguish in the injury analysis between Community industry's sales under its own
brand
and under the retailer's brand wherever relevant, as competition from dumped imports is faced in the first place by Community industry's like products sold under the retailer's brand.

W analizie szkody uznano za słuszne rozróżnienie pomiędzy sprzedażą przemysłu wspólnotowego pod jego własną
marką
i pod
marką
sprzedawcy detalicznego w stosownych przypadkach, ponieważ z konkurencją ze strony przywozu dumpingowego poradzić sobie musiał przede wszystkim produkt podobny przemysłu wspólnotowego pod marką sprzedawcy detalicznego.

...to distinguish, in the injury analysis, between the Union industry’s sales under its own
brand
and under the retailer’s brand wherever relevant, as dumped imports compete in the first place

W analizie szkody uznano zatem za słuszne rozróżnienie między sprzedażą przemysłu unijnego pod jego
marką
własną i pod
marką
detalistów w stosownych przypadkach, ponieważ przywóz po cenach...
Therefore, it was considered appropriate to distinguish, in the injury analysis, between the Union industry’s sales under its own
brand
and under the retailer’s brand wherever relevant, as dumped imports compete in the first place with the Union industry’s like products sold under the retailer’s brand.

W analizie szkody uznano zatem za słuszne rozróżnienie między sprzedażą przemysłu unijnego pod jego
marką
własną i pod
marką
detalistów w stosownych przypadkach, ponieważ przywóz po cenach dumpingowych konkuruje przede wszystkim z produktami podobnymi przemysłu unijnego sprzedawanymi pod marką detalistów.

The industry needs the retailer-branded sales as there is no sufficient demand for own
brand
and given that the retailer-branded sales represent around 60 % of the total sales value, the overall...

Przemysł musi dokonywać sprzedaży pod marką detalistów, ponieważ nie ma wystarczającego popytu na
markę
własną, a zważywszy, że sprzedaż pod marką detalistów reprezentuje około 60 % łącznej wartości...
The industry needs the retailer-branded sales as there is no sufficient demand for own
brand
and given that the retailer-branded sales represent around 60 % of the total sales value, the overall profitability decreased from 8,5 % to 1,6 % over the period considered.

Przemysł musi dokonywać sprzedaży pod marką detalistów, ponieważ nie ma wystarczającego popytu na
markę
własną, a zważywszy, że sprzedaż pod marką detalistów reprezentuje około 60 % łącznej wartości sprzedaży, ogólna rentowność obniżyła się z 8,5 % do 1,6 % w okresie badanym.

Brand
and type number of the ballast …

Marka
i numer typu statecznika …
Brand
and type number of the ballast …

Marka
i numer typu statecznika …

PEMS Equipment,
brand
and type

System PEMS,
marka
i typ
PEMS Equipment,
brand
and type

System PEMS,
marka
i typ

According to the Belgian authorities, these activities are well-integrated under the KBC
brand
and form part of its core business model.

Według władz belgijskich te rodzaje działalności są dobrze zintegrowane w ramach
marki
grupy KBC i stanowią część jej podstawowego modelu działalności.
According to the Belgian authorities, these activities are well-integrated under the KBC
brand
and form part of its core business model.

Według władz belgijskich te rodzaje działalności są dobrze zintegrowane w ramach
marki
grupy KBC i stanowią część jej podstawowego modelu działalności.

...trade private label shoes, but others will also have specific sourcing agreements with established
brands
and/or licensing agreements, and/or joint ventures.

Cześć przedsiębiorstw w tej drugiej kategorii sprzedaje wyłącznie obuwie
marki własnej
, zaś inne mają specjalne umowy dotyczące zaopatrzenia z uznanymi
markami
, umowy licencyjne lub spółki joint...
Some of the companies in this second category will only trade private label shoes, but others will also have specific sourcing agreements with established
brands
and/or licensing agreements, and/or joint ventures.

Cześć przedsiębiorstw w tej drugiej kategorii sprzedaje wyłącznie obuwie
marki własnej
, zaś inne mają specjalne umowy dotyczące zaopatrzenia z uznanymi
markami
, umowy licencyjne lub spółki joint venture.

...stemming from EDP’s ability to rely on its nationwide electricity customer base, its strong
brand
and its incentive to provide dual offers (electricity/gas) to customers.

...EDP posiadającej takie atuty, jak dotychczasowa ogólnokrajowa baza odbiorców energii elektrycznej,
znana marka
i możliwości oferowania łącznych dostaw energii elektrycznej i gazu.
No other remedy has been proposed to directly address the loss of potential competition stemming from EDP’s ability to rely on its nationwide electricity customer base, its strong
brand
and its incentive to provide dual offers (electricity/gas) to customers.

Nie zaproponowano żadnego innego środka w celu zrekompensowania strat poniesionych przez potencjalną konkurencję, która będzie musiała stawić czoła EDP posiadającej takie atuty, jak dotychczasowa ogólnokrajowa baza odbiorców energii elektrycznej,
znana marka
i możliwości oferowania łącznych dostaw energii elektrycznej i gazu.

Its range of
brands
and its positions of strength on certain markets are not sufficient to give it any leverage, particularly in view of the position held by its competitors as regards these two...

Jego
portfel marek
i pozycje siły na niektórych rynkach nie są wystarczające, by umożliwić mu korzystanie z efektu dźwigni, w szczególności przy uwzględnieniu pozycji zajmowanej przez jego...
Its range of
brands
and its positions of strength on certain markets are not sufficient to give it any leverage, particularly in view of the position held by its competitors as regards these two aspects.

Jego
portfel marek
i pozycje siły na niektórych rynkach nie są wystarczające, by umożliwić mu korzystanie z efektu dźwigni, w szczególności przy uwzględnieniu pozycji zajmowanej przez jego konkurentów pod tymi dwoma względami.

It also sought to accelerate the operational recovery of BPN, by redefining the bank’s
brand
and corporate identity and by reinforcing the recovery plan through cost cuts and enhancing commercial...

...się również przyspieszyć przywrócenie normalnego funkcjonowania BPN poprzez przedefiniowanie
marki
i identyfikacji wizualnej banku oraz poprzez wzmocnienie planu naprawczego za pomocą cięć kosz
It also sought to accelerate the operational recovery of BPN, by redefining the bank’s
brand
and corporate identity and by reinforcing the recovery plan through cost cuts and enhancing commercial dynamics.

Portugalia starała się również przyspieszyć przywrócenie normalnego funkcjonowania BPN poprzez przedefiniowanie
marki
i identyfikacji wizualnej banku oraz poprzez wzmocnienie planu naprawczego za pomocą cięć kosztów i zwiększenia dynamiki handlowej.

is the technical and commercial arrangement set up to serve one or more particular card
brands
and which it provides the organisational, legal and framework rules necessary for the services marketed...

są to banknoty i monety wyemitowane przez Europejski Bank Centralny, krajowe banki centralne strefy euro i instytucje rządowe szczebla centralnego, znajdujące się w portfelu instytucji rządowych...
is the technical and commercial arrangement set up to serve one or more particular card
brands
and which it provides the organisational, legal and framework rules necessary for the services marketed by the brand to function.

są to banknoty i monety wyemitowane przez Europejski Bank Centralny, krajowe banki centralne strefy euro i instytucje rządowe szczebla centralnego, znajdujące się w portfelu instytucji rządowych szczebla centralnego.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich