Podobne wyszukiwania

Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: brand
...in the first category one can distinguish brands with a European origin, but also non European
brands
and formal footwear as well as casual footwear.

Przykładowo, w pierwszej kategorii można zauważyć marki pochodzenia europejskiego, jak również
marki
spoza Europy, oraz zarówno obuwie eleganckie, jak i sportowe.
For example, in the first category one can distinguish brands with a European origin, but also non European
brands
and formal footwear as well as casual footwear.

Przykładowo, w pierwszej kategorii można zauważyć marki pochodzenia europejskiego, jak również
marki
spoza Europy, oraz zarówno obuwie eleganckie, jak i sportowe.

Subsidies for development of ‘Famous
Brands
’ and China World Top Brands Programme

Subsydia na rozwój w ramach programów „Famous Brands” i „China World Top Brands”
Subsidies for development of ‘Famous
Brands
’ and China World Top Brands Programme

Subsydia na rozwój w ramach programów „Famous Brands” i „China World Top Brands”

Subsidies for development of ‘Famous
Brands
’ and China World Top Brands Programme;

subsydia na rozwój w ramach programów „Famous Brands” i „China World Top Brands”;
Subsidies for development of ‘Famous
Brands
’ and China World Top Brands Programme;

subsydia na rozwój w ramach programów „Famous Brands” i „China World Top Brands”;

For example, the terms ‘
brand
’ and ‘brand name’ are often used as synonyms for trademarks and other marks.

Na przykład terminy „
marka
” oraz „marka towarowa” wykorzystuje się często jako synonimy znaków towarowych i innych znaków.
For example, the terms ‘
brand
’ and ‘brand name’ are often used as synonyms for trademarks and other marks.

Na przykład terminy „
marka
” oraz „marka towarowa” wykorzystuje się często jako synonimy znaków towarowych i innych znaków.

...of production, capacity extension, sale of wafers/cells additionally to module; definition of
brands
and brand names; agreements concerning intellectual property…).

...mocy produkcyjnych, sprzedaży nie tylko modułów, ale i płytek/ogniw; określenie nazwy i
znaków towarowych
; umowy dotyczące własności intelektualnej itd.) wymagają zgody przynajmniej jedneg
The agreement of at least one of each of both Evergreen and Q-Cells nominees is required for several important corporate actions (approval of annual plan and balance sheet; strategic decisions concerning timing and volume of production, capacity extension, sale of wafers/cells additionally to module; definition of
brands
and brand names; agreements concerning intellectual property…).

różnego rodzaju istotne decyzje spółki (przyjęcie planu i bilansu rocznego, decyzje strategiczne dotyczące harmonogramu i ilości produkcji, zwiększenia mocy produkcyjnych, sprzedaży nie tylko modułów, ale i płytek/ogniw; określenie nazwy i
znaków towarowych
; umowy dotyczące własności intelektualnej itd.) wymagają zgody przynajmniej jednego z członków kadry kierowniczej powołanej przez Evergreen i Q-Cells.

All prices offered by such a financial institution (including prices of second
brands
and subsidiaries) can be used for benchmarking.

Wszystkie ceny oferowane przez taką instytucję finansową (w tym ceny drugich
marek
i jednostek zależnych) można stosować do celów ustalenia poziomu referencyjnego;
All prices offered by such a financial institution (including prices of second
brands
and subsidiaries) can be used for benchmarking.

Wszystkie ceny oferowane przez taką instytucję finansową (w tym ceny drugich
marek
i jednostek zależnych) można stosować do celów ustalenia poziomu referencyjnego;

As a result, second
brands
and subsidiaries are included.

W związku z tym definicja ta obejmuje drugie
marki
i jednostki zależne.
As a result, second
brands
and subsidiaries are included.

W związku z tym definicja ta obejmuje drugie
marki
i jednostki zależne.

...[Lucaiqizhi (2008) No. 75]. This scheme provides grants to companies in order to boost exporting
brands
and increase the market share of famous brands.

...nr 75 z 2008 r. Program ten zapewnia dotacje dla przedsiębiorstw w celu promowania eksportowania
marek
i zwiększenia udziału słynnych marek w rynku.
This scheme is implemented with the Notice of Shandong Province concerning the special award Fund Budget in 2008 for the Development of Self Exporting Brand [Lucaiqizhi (2008) No. 75]. This scheme provides grants to companies in order to boost exporting
brands
and increase the market share of famous brands.

Program ten jest wdrażany na podstawie obwieszczenia prowincji Szantung w sprawie specjalnych środków budżetowych na nagrody w 2008 r. na rozwój marek eksportowanych samodzielnie [Lucaiqizhi nr 75 z 2008 r. Program ten zapewnia dotacje dla przedsiębiorstw w celu promowania eksportowania
marek
i zwiększenia udziału słynnych marek w rynku.

The profitability of the Union industry’s sales of products intended for both own
brand
and retailer’s brand also declined from 8,5 % in 2008 to 1,6 % in the RIP.

Rentowność sprzedaży przemysłu unijnego z produktów przeznaczonych dla
marki
własnej i detalistów również spadła z 8,5 % w 2008 r. do 1,6 % w ODP.
The profitability of the Union industry’s sales of products intended for both own
brand
and retailer’s brand also declined from 8,5 % in 2008 to 1,6 % in the RIP.

Rentowność sprzedaży przemysłu unijnego z produktów przeznaczonych dla
marki
własnej i detalistów również spadła z 8,5 % w 2008 r. do 1,6 % w ODP.

However, for the sake of completeness, totals (including both own
brand
and retailer’s brand) are also shown and commented on in the tables below.

Jednakże w celu uzyskania pełnego obrazu sprawy łączne dane (obejmujące zarówno markę własną, jak i markę detalistów) przedstawiono i opisano w poniższych tabelach.
However, for the sake of completeness, totals (including both own
brand
and retailer’s brand) are also shown and commented on in the tables below.

Jednakże w celu uzyskania pełnego obrazu sprawy łączne dane (obejmujące zarówno markę własną, jak i markę detalistów) przedstawiono i opisano w poniższych tabelach.

...branded products while the domestic sales of the general category of products included both own
branded
and retailer branded, an adjustment was therefore made under Article 2(10)(d) of the basic R

...detalicznego, podczas gdy sprzedaż krajowa ogólnej kategorii produktów obejmowała zarówno produkty
pod marką
własną i marką sprzedawcy detalicznego, uwzględniono dostosowania na mocy art. 2 ust....
Given that the exports to the Community were only of retailer branded products while the domestic sales of the general category of products included both own
branded
and retailer branded, an adjustment was therefore made under Article 2(10)(d) of the basic Regulation.

Uwzględniając fakt, iż do Wspólnoty prowadzono wywóz jedynie produktów pod marką sprzedawcy detalicznego, podczas gdy sprzedaż krajowa ogólnej kategorii produktów obejmowała zarówno produkty
pod marką
własną i marką sprzedawcy detalicznego, uwzględniono dostosowania na mocy art. 2 ust. 10 lit. d) rozporządzenia podstawowego.

...value would have to be made as it sells retailer branded products to the EC and a mix of own
branded
and retailer branded products domestically.

...produktów pod marką sprzedawcy detalicznego do WE, sprzedaż krajową całego asortymentu produktów
pod marką
własną, jak również sprzedawcy detalicznego.
Kuiburi further submitted that if SG&A and profit were established pursuant to Article 2(6)(b) of the basic Regulation, a level of trade adjustment on the profit used for the construction of normal value would have to be made as it sells retailer branded products to the EC and a mix of own
branded
and retailer branded products domestically.

Kuiburi podnosiło ponadto argument, że w przypadku ustalenia kosztów SG&A oraz zysku zgodnie z art. 2 ust. 6 lit. b) rozporządzenia podstawowego konieczne byłoby dostosowanie zysku ze względu na poziom handlu przy konstruowaniu wartości normalnej, ponieważ przedsiębiorstwo prowadzi, obok sprzedaży produktów pod marką sprzedawcy detalicznego do WE, sprzedaż krajową całego asortymentu produktów
pod marką
własną, jak również sprzedawcy detalicznego.

...them to consolidate their early presence on the digital terrestrial platform in terms of image
branding
and customer retention. This advantage refers to the new services — in particular pay-TV se

...im utrwalenia już zdobytej pozycji na naziemnej platformie cyfrowej w sensie wizerunku
marki
i
lojalności
klienteli: korzyść odnosi się do nowych usług, w szczególności w zakresie płatnej
Another advantage to incumbent terrestrial operators is that the measure allows them to consolidate their early presence on the digital terrestrial platform in terms of image
branding
and customer retention. This advantage refers to the new services — in particular pay-TV services — that are offered on the digital platform.

Inną zaletą pomocy dla obecnych na rynku operatorów naziemnych jest umożliwienie im utrwalenia już zdobytej pozycji na naziemnej platformie cyfrowej w sensie wizerunku
marki
i
lojalności
klienteli: korzyść odnosi się do nowych usług, w szczególności w zakresie płatnej telewizji, jakie oferowane są na platformie cyfrowej.

...common way of generating new power and (ii) that GDP, as a Portuguese company, could rely on its
brand
and gas customers, to which it could offer a joint supply of gas and electricity.

...metodę wytwarzania nowej energii: oraz ii) GDP, jako firma portugalska, mogłaby polegać na swojej
marce
i zaoferować swoim odbiorcom gazu łączną dostawę gazu ziemnego i energii elektrycznej.
As for the horizontal effects, the Commission came to the conclusion that, absent the merger, GDP would have been very likely to become the main competitor in the electricity markets in Portugal, considering (i) that having access to competitive gas resources confers a significant advantage in electricity as gas-fired power plants (CCGTs) now constitute the most common way of generating new power and (ii) that GDP, as a Portuguese company, could rely on its
brand
and gas customers, to which it could offer a joint supply of gas and electricity.

W odniesieniu do skutków poziomych Komisja doszła do wniosku, że w przypadku gdyby nie doszło do planowanego połączenia, GDP najprawdopodobniej zostałaby głównym rywalem EDP na rynkach energii elektrycznej w Portugalii, zważywszy że: i) dostęp do konkurencyjnych zasobów gazu ziemnego przynosi znaczące korzyści w sektorze energii elektrycznej, ponieważ elektrownie cieplne typu CCGT stanowią obecnie najpopularniejszą metodę wytwarzania nowej energii: oraz ii) GDP, jako firma portugalska, mogłaby polegać na swojej
marce
i zaoferować swoim odbiorcom gazu łączną dostawę gazu ziemnego i energii elektrycznej.

...in the Union through their significant activities in the areas of notably design, development,
branding
and sourcing.

...w wyniku podejmowania istotnych działań w takich obszarach jak projektowanie, rozwój, zarządzanie
marką
i zaopatrzenie.
Some of the importers, most of them pertaining to the group of branded footwear producers, submitted that the measures would harm the significant ‘manufacturing value added’ by them in the Union through their significant activities in the areas of notably design, development,
branding
and sourcing.

Niektórzy importerzy, w większości należący do grupy producentów markowego obuwia, twierdzili, że środki będą miały negatywny wpływ na znaczącą wartość dodaną produkcji wypracowaną przez nich w Unii w wyniku podejmowania istotnych działań w takich obszarach jak projektowanie, rozwój, zarządzanie
marką
i zaopatrzenie.

promoting transnational marketing,
branding
and distribution of audiovisual works on all other non-theatrical platforms;

propagowanie transnarodowego marketingu, tworzenia
marki
i dystrybucji dzieł audiowizualnych na wszystkich innych platformach niekinowych;
promoting transnational marketing,
branding
and distribution of audiovisual works on all other non-theatrical platforms;

propagowanie transnarodowego marketingu, tworzenia
marki
i dystrybucji dzieł audiowizualnych na wszystkich innych platformach niekinowych;

...of the banking business via a tender procedure gave competitors the opportunity to acquire the
brand
and business of BPN thereby limiting the distortions of competition.

...sprzedaż działalności bankowej w drodze procedury przetargowej dała konkurentom możliwość nabycia
znaku towarowego
i działalności BPN, ograniczając tym samym zakłócenia konkurencji.
The Commission also notes that the sale of the banking business via a tender procedure gave competitors the opportunity to acquire the
brand
and business of BPN thereby limiting the distortions of competition.

Komisja odnotowuje również, że sprzedaż działalności bankowej w drodze procedury przetargowej dała konkurentom możliwość nabycia
znaku towarowego
i działalności BPN, ograniczając tym samym zakłócenia konkurencji.

...and social innovation to, for instance, ways for technology transfer, novel business models,
branding
and services.

...i społeczne – dotyczy to np. sposobów transferu technologii, nowych modeli biznesowych,
marek
i usług.
It shall also pursue a broad approach to innovation ranging from technological, non-technological, organisational, economic and social innovation to, for instance, ways for technology transfer, novel business models,
branding
and services.

Przyjęte ma zostać również szeroko zakrojone podejście do innowacji, obejmujące innowacje technologiczne, nietechnologiczne, organizacyjne, gospodarcze i społeczne – dotyczy to np. sposobów transferu technologii, nowych modeli biznesowych,
marek
i usług.

Since
brands
and prices are identical in the two countries, suppliers cannot pursue an autonomous pricing policy in either country without seeing orders transferred to the other country.

Ponieważ
marki
i poziomy cen są tam identyczne, dostawca jednego z tych państw nie może prowadzić niezależnej polityki cenowej, gdyż w takim przypadku jego zamówienia zostałyby przeniesione do...
Since
brands
and prices are identical in the two countries, suppliers cannot pursue an autonomous pricing policy in either country without seeing orders transferred to the other country.

Ponieważ
marki
i poziomy cen są tam identyczne, dostawca jednego z tych państw nie może prowadzić niezależnej polityki cenowej, gdyż w takim przypadku jego zamówienia zostałyby przeniesione do sąsiedniego państwa.

The Berliner Bank
brand
had weaknesses in this respect.

Marka
„Berliner Bank” wykazuje słabości w tej kwestii.
The Berliner Bank
brand
had weaknesses in this respect.

Marka
„Berliner Bank” wykazuje słabości w tej kwestii.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich