Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: switch
...as the incentive payments offered to the TAs has to be sufficiently large to provoke TAs to
switch
of GDSs.

...strategia, ponieważ zachęty finansowe oferowane BP musiałyby być na tyle duże, by skłonić BP do
zmiany
GSD.
Although such measures would be possible, it would be a costly strategy as the incentive payments offered to the TAs has to be sufficiently large to provoke TAs to
switch
of GDSs.

Chociaż wprowadzenie takich środków byłoby możliwe, byłaby to kosztowna strategia, ponieważ zachęty finansowe oferowane BP musiałyby być na tyle duże, by skłonić BP do
zmiany
GSD.

Finally, the possibility of a
switch
of production to other similar products was considered; for the same reason as that set out in recital 64, it is not likely that excess capacity could be utilised...

Wreszcie rozważono możliwość
zmiany
produkcji na inne podobne produkty; z tego samego powodu, który przedstawiono w motywie 64, jest mało prawdopodobne, aby nadwyżka mocy produkcyjnych mogła zostać...
Finally, the possibility of a
switch
of production to other similar products was considered; for the same reason as that set out in recital 64, it is not likely that excess capacity could be utilised in such a way.

Wreszcie rozważono możliwość
zmiany
produkcji na inne podobne produkty; z tego samego powodu, który przedstawiono w motywie 64, jest mało prawdopodobne, aby nadwyżka mocy produkcyjnych mogła zostać wykorzystana w taki sposób.

...Regulation (EC) No 2182/2002 [2] defines the beneficiaries of individual measures to promote a
switch
of production as tobacco producers whose quota has been irrevocably bought back under the buy

...(WE) nr 2182/2002 [2] określa beneficjentów środków indywidualnych przewidzianych do pomocy w
przejściu
na inną produkcję jako producentów tytoniu, których kontyngent został nieodwołalnie wykupi
Article 15(1) of Commission Regulation (EC) No 2182/2002 [2] defines the beneficiaries of individual measures to promote a
switch
of production as tobacco producers whose quota has been irrevocably bought back under the buy-back programme provided for in Article 14(1) of Regulation (EEC) No 2075/92.

Artykuł 15 ust. 1 rozporządzenia Komisji (WE) nr 2182/2002 [2] określa beneficjentów środków indywidualnych przewidzianych do pomocy w
przejściu
na inną produkcję jako producentów tytoniu, których kontyngent został nieodwołalnie wykupiony na mocy programu wykupu przewidzianego w art. 14 ust. 1 rozporządzenia (EWG) nr 2075/92.

...(EEC) No 2075/92 with regard to the Community Tobacco Fund [2] specify measures to promote
switching
of production.

...Wspólnotowego Funduszu Tytoniowego [2] przewiduje, w artykułach 13 i 14, działania wspierające
przestawienie
produkcji.
Articles 13 and 14 of Commission Regulation (EC) No 2182/2002 of 6 December 2002 laying down detailed rules for the application of Council Regulation (EEC) No 2075/92 with regard to the Community Tobacco Fund [2] specify measures to promote
switching
of production.

Rozporządzenie Komisji (WE) nr 2182/2002 z dnia 6 grudnia 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad stosowania rozporządzenia (EWG) nr 2075/92 odnośnie Wspólnotowego Funduszu Tytoniowego [2] przewiduje, w artykułach 13 i 14, działania wspierające
przestawienie
produkcji.

...(EEC) No 2075/92 with regard to the Community Tobacco Fund [2] specify measures to promote
switching
of production.

...2075/92 w odniesieniu do Wspólnotowego Funduszu Tytoniowego [2] przewidują działania wspierające
przejście
na inny rodzaj produkcji.
Articles 13 and 14 of Commission Regulation (EC) No 2182/2002 of 6 December 2002 laying down detailed rules for the application of Council Regulation (EEC) No 2075/92 with regard to the Community Tobacco Fund [2] specify measures to promote
switching
of production.

Artykuły 13 i 14 rozporządzenia Komisji (WE) nr 2182/2002 z dnia 6 grudnia 2002 r. ustanawiającego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 2075/92 w odniesieniu do Wspólnotowego Funduszu Tytoniowego [2] przewidują działania wspierające
przejście
na inny rodzaj produkcji.

...(EEC) No 2075/92 with regard to the Community Tobacco Fund [2] specify measures to promote
switching
of production.

...2075/92 w odniesieniu do Wspólnotowego Funduszu Tytoniowego [2] przewidują działania wspierające
przejście
na inny rodzaj produkcji.
Articles 13 and 14 of Commission Regulation (EC) No 2182/2002 of 6 December 2002 laying down detailed rules for the application of Council Regulation (EEC) No 2075/92 with regard to the Community Tobacco Fund [2] specify measures to promote
switching
of production.

Artykuły 13 i 14 rozporządzenia Komisji (WE) nr 2182/2002 z dnia 6 grudnia 2002 r. ustanawiającego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 2075/92 w odniesieniu do Wspólnotowego Funduszu Tytoniowego [2] przewidują działania wspierające
przejście
na inny rodzaj produkcji.

It should be stated whether or not centromeric
switch
of label is, scored as an SCE.

Powinno zostać stwierdzone, czy centromeryczny
przełącznik
znacznika jest oznaczony jako SCE.
It should be stated whether or not centromeric
switch
of label is, scored as an SCE.

Powinno zostać stwierdzone, czy centromeryczny
przełącznik
znacznika jest oznaczony jako SCE.

...applying to the installation of lighting and light signalling devices, including automatic
switching
of lighting referred to in Annex II (B8) and Annex VIII to Regulation (EU) No 168/2013, sh

Procedury badawcze i wymagania eksploatacyjne dotyczące montażu urządzeń oświetleniowych i sygnalizacji świetlnej, łącznie z automatycznym włączaniem świateł, o których mowa w załączniku II (B8) i...
The test procedures and performance requirements applying to the installation of lighting and light signalling devices, including automatic
switching
of lighting referred to in Annex II (B8) and Annex VIII to Regulation (EU) No 168/2013, shall be conducted and verified in accordance with the requirements laid down in Annex IX to this Regulation.

Procedury badawcze i wymagania eksploatacyjne dotyczące montażu urządzeń oświetleniowych i sygnalizacji świetlnej, łącznie z automatycznym włączaniem świateł, o których mowa w załączniku II (B8) i załączniku VIII do rozporządzenia (UE) nr 168/2013, odpowiednio wykonuje się i sprawdza zgodnie z wymogami określonymi w załączniku IX do niniejszego rozporządzenia.

...applying to the installation of lighting and light signalling devices, including automatic
switching
of lighting

Wymogi dotyczące montażu urządzeń oświetleniowych i sygnalizacji świetlnej, łącznie z automatycznym
włączaniem
świateł
Requirements applying to the installation of lighting and light signalling devices, including automatic
switching
of lighting

Wymogi dotyczące montażu urządzeń oświetleniowych i sygnalizacji świetlnej, łącznie z automatycznym
włączaniem
świateł

Requirements applying to installation of lighting and light signalling devices, including automatic
switching
of lighting

Wymogi dotyczące montażu urządzeń oświetleniowych i sygnalizacji świetlnej, łącznie z automatycznym
włączaniem
świateł
Requirements applying to installation of lighting and light signalling devices, including automatic
switching
of lighting

Wymogi dotyczące montażu urządzeń oświetleniowych i sygnalizacji świetlnej, łącznie z automatycznym
włączaniem
świateł

...by the SMP operator, including operating support systems, are designed so as to facilitate the
switching
of alternative providers to NGA-based access products.

...systemy wsparcia operacyjnego, były zaprojektowane w sposób ułatwiający operatorom alternatywnym
przejście
na produkty wykorzystujące sieci dostępu nowej generacji.
NRAs should ensure that the systems and procedures put in place by the SMP operator, including operating support systems, are designed so as to facilitate the
switching
of alternative providers to NGA-based access products.

Powinny dopilnować, aby systemy i procedury stosowane przez operatora o znaczącej pozycji rynkowej, w tym systemy wsparcia operacyjnego, były zaprojektowane w sposób ułatwiający operatorom alternatywnym
przejście
na produkty wykorzystujące sieci dostępu nowej generacji.

The situation in Austria is therefore satisfactory as far as
switching
of large and very large industrial (end-)users and end-user price control are concerned and should be taken as an indicator of...

Sytuacja w Austrii pod względem
zmiany dostawców
dla dużych i bardzo dużych przemysłowych odbiorców końcowych oraz regulacji cen dla odbiorcy końcowego jest zatem zadowalająca i należy traktować ją...
The situation in Austria is therefore satisfactory as far as
switching
of large and very large industrial (end-)users and end-user price control are concerned and should be taken as an indicator of direct exposure to competition.

Sytuacja w Austrii pod względem
zmiany dostawców
dla dużych i bardzo dużych przemysłowych odbiorców końcowych oraz regulacji cen dla odbiorcy końcowego jest zatem zadowalająca i należy traktować ją jako wskaźnik świadczący o bezpośrednim podleganiu konkurencji.

The situation in Poland is therefore not satisfactory as far as the level of
switching
of large and very large industrial (end)users [28] and end-user price control are concerned and can not be taken...

Sytuacja w Polsce pod względem
zmiany dostawców
dla dużych i bardzo dużych przemysłowych odbiorców (końcowych) [28] oraz regulacji cen dla odbiorcy końcowego nie jest zatem zadowalająca i nie może...
The situation in Poland is therefore not satisfactory as far as the level of
switching
of large and very large industrial (end)users [28] and end-user price control are concerned and can not be taken as an indicator of direct exposure to competition.

Sytuacja w Polsce pod względem
zmiany dostawców
dla dużych i bardzo dużych przemysłowych odbiorców (końcowych) [28] oraz regulacji cen dla odbiorcy końcowego nie jest zatem zadowalająca i nie może być uznana za wskaźnik świadczący o bezpośrednim podleganiu konkurencji.

...(EEC) No 2075/92 with regard to the Community Tobacco Fund [2] provide for measures to promote a
switch
of tobacco production.

...2075/92 w odniesieniu do Wspólnotowego Funduszu Tytoniowego [2] przewidują działania wspierające
przestawienie
na inny rodzaj produkcji.
Articles 13 and 14 of Commission Regulation (EC) No 2182/2002 of 6 December 2002 laying down detailed rules for the application of Council Regulation (EEC) No 2075/92 with regard to the Community Tobacco Fund [2] provide for measures to promote a
switch
of tobacco production.

Artykuły 13 i 14 rozporządzenia Komisji (WE) nr 2182/2002 z dnia 6 grudnia 2002 r. ustanawiającego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 2075/92 w odniesieniu do Wspólnotowego Funduszu Tytoniowego [2] przewidują działania wspierające
przestawienie
na inny rodzaj produkcji.

...(EEC) No 2075/92 with regard to the Community Tobacco Fund [2] provide for measures to promote a
switch
of tobacco production.

...nr 2075/92 w odniesieniu do Wspólnotowego Funduszu Tytoniowego [2] przewidują środki wspierające
przejście
na inny rodzaj produkcji.
Articles 13 and 14 of Commission Regulation (EC) No 2182/2002 of 6 December 2002 laying down detailed rules for the application of Council Regulation (EEC) No 2075/92 with regard to the Community Tobacco Fund [2] provide for measures to promote a
switch
of tobacco production.

Artykuły 13 i 14 rozporządzenia Komisji (WE) nr 2182/2002 z dnia 6 grudnia 2002 r. ustanawiającego szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady (EWG) nr 2075/92 w odniesieniu do Wspólnotowego Funduszu Tytoniowego [2] przewidują środki wspierające
przejście
na inny rodzaj produkcji.

As regards a
switch
of sourcing of Union imports, it was found that the relocation observed to date has not had a determinative effect, and there is no indication that there would be in the near...

W odniesieniu do
przestawienia
źródeł zaopatrzenia przywozu unijnego ustalono, że obserwowane dotąd przemieszczenia nie miały decydującego wpływu i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej...
As regards a
switch
of sourcing of Union imports, it was found that the relocation observed to date has not had a determinative effect, and there is no indication that there would be in the near future any major change in the trends observed so far.

W odniesieniu do
przestawienia
źródeł zaopatrzenia przywozu unijnego ustalono, że obserwowane dotąd przemieszczenia nie miały decydującego wpływu i nic nie wskazuje na to, aby w najbliższej przyszłości nastąpiła znaczna zmiana w trendach obserwowanych do tej pory.

For Vietnam it was alleged that there was a
switch
of sourcing to other countries because of increasing labour costs together with the loss of the 3,5 % GSP duty benefit on imports to the Union.

W przypadku Wietnamu twierdzono, że
przestawienie
źródeł zaopatrzenia na inne kraje nastąpiło z powodu rosnących kosztów pracy i utraty 3,5 % korzyści celnych z tytułu przywozu do Unii w ramach...
For Vietnam it was alleged that there was a
switch
of sourcing to other countries because of increasing labour costs together with the loss of the 3,5 % GSP duty benefit on imports to the Union.

W przypadku Wietnamu twierdzono, że
przestawienie
źródeł zaopatrzenia na inne kraje nastąpiło z powodu rosnących kosztów pracy i utraty 3,5 % korzyści celnych z tytułu przywozu do Unii w ramach ogólnego systemu preferencji.

Furthermore, it was argued that the
switch
of sourcing away from China and Vietnam was made attractive due to footwear production competitiveness improvements in the countries that are the new source.

Ponadto argumentowano, że
przestawienie
źródeł zaopatrzenia z Chin i Wietnamu stała się atrakcyjniejsze w związku z poprawą konkurencyjności produkcji obuwia w krajach, które są nowym źródłem.
Furthermore, it was argued that the
switch
of sourcing away from China and Vietnam was made attractive due to footwear production competitiveness improvements in the countries that are the new source.

Ponadto argumentowano, że
przestawienie
źródeł zaopatrzenia z Chin i Wietnamu stała się atrakcyjniejsze w związku z poprawą konkurencyjności produkcji obuwia w krajach, które są nowym źródłem.

fixed and mobile telephone services for the transmission and
switching
of voice, data and video, including telephone services with an imaging component (videophone services);

usługi telefonii stacjonarnej i komórkowej służące do przesyłania i
przełączania
komunikacji głosowej, danych i obrazu, łącznie z usługami telefonicznymi obejmującymi element obrazu, nazywane inaczej...
fixed and mobile telephone services for the transmission and
switching
of voice, data and video, including telephone services with an imaging component (videophone services);

usługi telefonii stacjonarnej i komórkowej służące do przesyłania i
przełączania
komunikacji głosowej, danych i obrazu, łącznie z usługami telefonicznymi obejmującymi element obrazu, nazywane inaczej usługami wideotelefonicznymi;

Switch
logo:

Logo
przełącznika
:
Switch
logo:

Logo
przełącznika
:

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich