Podobne wyszukiwania

Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: brand
Circular on Carrying out Evaluation of Products to be Recognised as China World Top
Brand
, GZJH [2005] No 95

okólnik w sprawie przeprowadzania oceny wyrobów, które mają zostać objęte
programem
„China World Top
Brand
”, GZJH [2005], nr 95;
Circular on Carrying out Evaluation of Products to be Recognised as China World Top
Brand
, GZJH [2005] No 95

okólnik w sprawie przeprowadzania oceny wyrobów, które mają zostać objęte
programem
„China World Top
Brand
”, GZJH [2005], nr 95;

...to the Union industry producers which have suffered falls in sales of the more profitable
branded
segment and forced them into greater competition with each other in the increasing private l

...przemysłu unijnego, którzy notują spadki sprzedaży w bardziej rentownym segmencie produktów
markowych
. Doprowadziło to do zaostrzenia się konkurencji między tymi producentami w powiększającym
This has been detrimental to the Union industry producers which have suffered falls in sales of the more profitable
branded
segment and forced them into greater competition with each other in the increasing private label segment.

Ma to szkodliwy wpływ na producentów przemysłu unijnego, którzy notują spadki sprzedaży w bardziej rentownym segmencie produktów
markowych
. Doprowadziło to do zaostrzenia się konkurencji między tymi producentami w powiększającym się segmencie własnych
marek
.

These profitability figures cover all segments of the market, including the relatively profitable
branded
segment which was to a much lesser extent subject to competition from the low priced Chinese...

...dotyczące rentowności obejmują wszystkie segmenty rynku, w tym stosunkowo rentowny segment
produktów markowych
, który w znacznie mniejszym stopniu narażony był na konkurencję ze strony niskoc
These profitability figures cover all segments of the market, including the relatively profitable
branded
segment which was to a much lesser extent subject to competition from the low priced Chinese imports.

Przedmiotowe dane liczbowe dotyczące rentowności obejmują wszystkie segmenty rynku, w tym stosunkowo rentowny segment
produktów markowych
, który w znacznie mniejszym stopniu narażony był na konkurencję ze strony niskocenowego przywozu z Chin.

the balancing of the volume of beer
brands
commercialised by each party which should be distributed by the other party.

zrównoważenie ilości
marek
piwa wprowadzanych do obrotu przez każdą ze stron, które powinny być rozprowadzane przez drugą ze stron.
the balancing of the volume of beer
brands
commercialised by each party which should be distributed by the other party.

zrównoważenie ilości
marek
piwa wprowadzanych do obrotu przez każdą ze stron, które powinny być rozprowadzane przez drugą ze stron.

...the franchisee’s returns and having the ability to make decisions that protect the franchise
brand
.

...finansowe franczyzobiorcy, a posiadaniem możliwości bieżącego podejmowania decyzji, które chronią
markę
franczyzy.
B31 It is necessary to distinguish between having the current ability to make decisions that significantly affect the franchisee’s returns and having the ability to make decisions that protect the franchise
brand
.

B31 Konieczne jest rozróżnienie pomiędzy posiadaniem możliwości bieżącego podejmowania decyzji, które mają znaczący wpływ na wyniki finansowe franczyzobiorcy, a posiadaniem możliwości bieżącego podejmowania decyzji, które chronią
markę
franczyzy.

...and brands too), and a loss rate of [20–40] % for the other products sold under the Vedette
brand
.

...została wstrzymana) oraz [20–40] % w przypadku innych produktów wprowadzanych do obrotu pod
marką
Vedette.
The pessimistic scenario takes account of the factor mentioned at (c) in paragraph 144: it presupposes a loss rate of [110–130] % for the ceased product line (as well as the loss of 100 % of turnover in the product line that has been dropped, there may be losses on other products and brands too), and a loss rate of [20–40] % for the other products sold under the Vedette
brand
.

Scenariusz pesymistyczny uwzględnia skutek opisany w motywie 144 lit. c), przy założeniu wskaźnika straty na poziomie [110–130] % w przypadku wstrzymanej linii produktowej (utrata może dotyczyć nie tylko 100 % obrotów wstrzymanej linii produktowej, ale również innych produktów i marek, oprócz linii, której sprzedaż została wstrzymana) oraz [20–40] % w przypadku innych produktów wprowadzanych do obrotu pod
marką
Vedette.

...producer in the EU market, producing for well-known brands as well as under its own
brand
.

...o solidnej pozycji na rynku UE, wytwarzającym artykuły dla znanych marek, a także pod własną
marką
.
According to the information available, ORFAMA is a well-established producer in the EU market, producing for well-known brands as well as under its own
brand
.

Zgodnie z dostępnymi informacjami ORFAMA jest producentem o solidnej pozycji na rynku UE, wytwarzającym artykuły dla znanych marek, a także pod własną
marką
.

...products marketed under the Vedette brand [18] (negative range effect on products of the Vedette
brand
);

...produktów wprowadzanych do obrotu pod marką Vedette [18] (negatywny wpływ na gamę produktów
marki
Vedette);
a reduction in sales in the other families of products marketed under the Vedette brand [18] (negative range effect on products of the Vedette
brand
);

spadek sprzedaży w pozostałych rodzinach produktów wprowadzanych do obrotu pod marką Vedette [18] (negatywny wpływ na gamę produktów
marki
Vedette);

...of mail (letters, packets and parcels), using the ‘Royal Mail’ and ‘Parcelforce Worldwide’
brands
.

RMG świadczy usługi odbierania, sortowania, przewozu i doręczania przesyłek (listów i paczek)
pod markami
„Royal Mail” oraz „Parcelforce Worldwide”.
RMG is providing the collection, sorting, transportation and delivery of mail (letters, packets and parcels), using the ‘Royal Mail’ and ‘Parcelforce Worldwide’
brands
.

RMG świadczy usługi odbierania, sortowania, przewozu i doręczania przesyłek (listów i paczek)
pod markami
„Royal Mail” oraz „Parcelforce Worldwide”.

...grants to companies in order to boost exporting brands and increase the market share of famous
brands
.

...dotacje dla przedsiębiorstw w celu promowania eksportowania marek i zwiększenia udziału słynnych
marek
w rynku.
This scheme is implemented with the Notice of Shandong Province concerning the special award Fund Budget in 2008 for the Development of Self Exporting Brand [Lucaiqizhi (2008) No. 75]. This scheme provides grants to companies in order to boost exporting brands and increase the market share of famous
brands
.

Program ten jest wdrażany na podstawie obwieszczenia prowincji Szantung w sprawie specjalnych środków budżetowych na nagrody w 2008 r. na rozwój marek eksportowanych samodzielnie [Lucaiqizhi nr 75 z 2008 r. Program ten zapewnia dotacje dla przedsiębiorstw w celu promowania eksportowania marek i zwiększenia udziału słynnych
marek
w rynku.

...product line […] and [20-30] % of the turnover from the other products marketed under the Vedette
brand
.

...linii produktowej […] i [20–30] % obrotów pozostałych produktów wprowadzanych do obrotu pod
marką
Vedette.
The optimistic scenario takes account only of the effects mentioned at (a) and (b) above, the loss related to the cessation of the marketing of a product being equivalent to a loss of [60-90] % of the turnover from the ceased product line […] and [20-30] % of the turnover from the other products marketed under the Vedette
brand
.

Scenariusz optymistyczny uwzględnia tylko skutki a) i b), o których mowa powyżej. Strata związana ze wstrzymaniem wprowadzania do obrotu danego produktu będzie stanowić utratę [60–90] % obrotów wstrzymanej linii produktowej […] i [20–30] % obrotów pozostałych produktów wprowadzanych do obrotu pod
marką
Vedette.

The ‘product concerned’ is fungible, as explained above, and not
branded
.

„Produkt objęty postępowaniem” jest zamienny, jak wytłumaczono powyżej, i nie
posiada marki
.
The ‘product concerned’ is fungible, as explained above, and not
branded
.

„Produkt objęty postępowaniem” jest zamienny, jak wytłumaczono powyżej, i nie
posiada marki
.

The product concerned is fungible, as explained above, and not
branded
.

Rozpatrywany produkt jest, jak wyjaśniono powyżej, produktem zamiennym
nieoznaczonym marką
, tak więc rozbieżność indywidualnych stawek celnych jest znacząca.
The product concerned is fungible, as explained above, and not
branded
.

Rozpatrywany produkt jest, jak wyjaśniono powyżej, produktem zamiennym
nieoznaczonym marką
, tak więc rozbieżność indywidualnych stawek celnych jest znacząca.

...measure, namely a three-year extension of the ban on marketing products under the Vedette
brand
.

...czyli konieczność wydłużenia o trzy lata zakazu wprowadzania do obrotu odnośnych produktów
marki
Vedette.
This conclusion is not called into question by the Commission’s imposition of an additional compensatory measure, namely a three-year extension of the ban on marketing products under the Vedette
brand
.

Wniosek ten nie uległ zmianie w związku z nałożeniem dodatkowego środka wyrównawczego przez Komisję, czyli konieczność wydłużenia o trzy lata zakazu wprowadzania do obrotu odnośnych produktów
marki
Vedette.

...of the decline and (ii) the consolidation of market positions held by competitors with reputed
brands
.

...zważywszy na: i) rozmiar spadku; i na ii) wzmocnienie pozycji przez konkurentów posiadających
marki
o dużej renomie.
Moulinex is unlikely to recover its lost market shares, given (i) the scale of the decline and (ii) the consolidation of market positions held by competitors with reputed
brands
.

Mało prawdopodobne jest, by spółka odzyskała utracone udziały w rynku, zważywszy na: i) rozmiar spadku; i na ii) wzmocnienie pozycji przez konkurentów posiadających
marki
o dużej renomie.

...on the domestic market carries its own brand, but whose sales to the Union is under a retailers
brand
.

...na rynku krajowym jest prowadzona pod własną marką, ale sprzedaż do Unii jest dokonywana pod
marką
detalistów.
Moreover, in accordance with Article 2(10)(d) of the basic Regulation and pursuant to the methodology applied in the original investigation, allowances were made for differences in the level of trade for those exporting producers whose sales on the domestic market carries its own brand, but whose sales to the Union is under a retailers
brand
.

Ponadto zgodnie z art. 2 ust. 10 lit. d) rozporządzenia podstawowego i zgodnie z metodologią zastosowaną w pierwotnym dochodzeniu, dokonano korekty z tytułu różnic w poziomie handlu dla tych producentów eksportujących, których sprzedaż na rynku krajowym jest prowadzona pod własną marką, ale sprzedaż do Unii jest dokonywana pod
marką
detalistów.

Its products are not carried by any must-have
brand
.

Jego produkty nie są opatrzone niezastąpioną
marką
.
Its products are not carried by any must-have
brand
.

Jego produkty nie są opatrzone niezastąpioną
marką
.

...groups: Philips, Imetec and Polti each hold [10-15] % of the market and all have must-have
brands
.

...Philips, Imetec i Polti posiadają [10–15] % rynku każda i dysponują wszystkie niezastąpionymi
markami
.
The new entity’s position is subject to strong competition, given the situation of competitor groups: Philips, Imetec and Polti each hold [10-15] % of the market and all have must-have
brands
.

Pozycja nowego podmiotu jest natomiast przedmiotem silnej konkurencji z uwagi na sytuację konkurencyjnych grup: firmy Philips, Imetec i Polti posiadają [10–15] % rynku każda i dysponują wszystkie niezastąpionymi
markami
.

...Hubei Province Famous Brands, Ma'anshan Famous Brands, Shandong Province Top Brands, Wuhan Famous
Brands
)

Program „Famous Brands” i powiązane z nim podprogramy (program „Famous Brands” miasta Chongqing, program „Famous Brands” prowincji Hubei, program „Famous Brands” miasta Ma'anshan, program „Top...
Famous Brands programme and sub-programmes (Chongqing Famous Brands, Hubei Province Famous Brands, Ma'anshan Famous Brands, Shandong Province Top Brands, Wuhan Famous
Brands
)

Program „Famous Brands” i powiązane z nim podprogramy (program „Famous Brands” miasta Chongqing, program „Famous Brands” prowincji Hubei, program „Famous Brands” miasta Ma'anshan, program „Top Brands” prowincji Szantung, program „Famous Brands” miasta Wuhan)

On each of these markets, it will face competitors with sizeable market shares and reputable
brands
.

...z tych rynków będzie musiał stawić czoła konkurentom posiadającym znaczne udziały w rynku i znane
marki
.
On each of these markets, it will face competitors with sizeable market shares and reputable
brands
.

Na każdym z tych rynków będzie musiał stawić czoła konkurentom posiadającym znaczne udziały w rynku i znane
marki
.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich