Baza aktów prawnych Unii Europejskiej Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: marka
producent lub
marka
;
Manufacturer and/or
make
;
producent lub
marka
;
Manufacturer and/or
make
;
...że z produktami tymi nie wiążą się żadne dodatkowe korzyści wynikające ze sprzedaży pod określoną
marką
.
...the product concerned as being a cheaper product and that those products do not benefit from any
brand
premium.
Ponadto utrzymywano, że konsumenci w Unii zwykle postrzegają produkt objęty postępowaniem jako produkt tańszy oraz że z produktami tymi nie wiążą się żadne dodatkowe korzyści wynikające ze sprzedaży pod określoną
marką
.
It was further claimed that the consumers in the Union usually perceive the product concerned as being a cheaper product and that those products do not benefit from any
brand
premium.
...o solidnej pozycji na rynku UE, wytwarzającym artykuły dla znanych marek, a także pod własną
marką
.
According to the information available, ORFAMA is a well-established producer in the EU market, producing for well-known brands as well as under its own brand.
Zgodnie z dostępnymi informacjami ORFAMA jest producentem o solidnej pozycji na rynku UE, wytwarzającym artykuły dla znanych marek, a także pod własną
marką
.
According to the information available, ORFAMA is a well-established producer in the EU market, producing for well-known brands as well as under its own brand.
...produktu, jeśli chodzi o jego charakter lub rodzaj, a w stosownych przypadkach o jego
markę
.
...to immediately identify a product in terms of its character or nature and, if applicable, its
brand name
.
„główne pole widzenia” oznacza pole widzenia opakowania, które konsument najprawdopodobniej zobaczy przy pierwszym spojrzeniu na produkt w momencie zakupu i które umożliwia konsumentowi natychmiastową identyfikację produktu, jeśli chodzi o jego charakter lub rodzaj, a w stosownych przypadkach o jego
markę
.
‘principal field of vision’ means the field of vision of a package which is most likely to be seen at first glance by the consumer at the time of purchase and that enables the consumer to immediately identify a product in terms of its character or nature and, if applicable, its
brand name
.
Nazwa handlowa lub
marka
…
Trade name or
mark
…
Nazwa handlowa lub
marka
…
Trade name or
mark
…
Nazwa handlowa lub
marka
:
Trade name or
mark
:
Nazwa handlowa lub
marka
:
Trade name or
mark
: