Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: surreptitious
Surreptitious
audiovisual commercial communication shall be prohibited;

Zakazuje
się
ukrytych
handlowych przekazów audiowizualnych;
Surreptitious
audiovisual commercial communication shall be prohibited;

Zakazuje
się
ukrytych
handlowych przekazów audiowizualnych;

Surreptitious
audiovisual commercial communication shall be prohibited;

Zakazuje
się
ukrytych
handlowych przekazów audiowizualnych;
Surreptitious
audiovisual commercial communication shall be prohibited;

Zakazuje
się
ukrytych
handlowych przekazów audiowizualnych;

Surreptitious
audiovisual commercial communication is a practice prohibited by this Directive because of its negative effect on consumers.

Niniejsza dyrektywa zakazuje
ukrytego
handlowego
przekazu
audiowizualnego, ponieważ ma on negatywny wpływ na konsumentów.
Surreptitious
audiovisual commercial communication is a practice prohibited by this Directive because of its negative effect on consumers.

Niniejsza dyrektywa zakazuje
ukrytego
handlowego
przekazu
audiowizualnego, ponieważ ma on negatywny wpływ na konsumentów.

Surreptitious
audiovisual commercial communication is a practice prohibited by this Directive because of its negative effect on consumers.

Niniejsza dyrektywa zakazuje
ukrytego
handlowego
przekazu
audiowizualnego, ponieważ ma on negatywny wpływ na konsumentów.
Surreptitious
audiovisual commercial communication is a practice prohibited by this Directive because of its negative effect on consumers.

Niniejsza dyrektywa zakazuje
ukrytego
handlowego
przekazu
audiowizualnego, ponieważ ma on negatywny wpływ na konsumentów.

surreptitious
audiovisual commercial communication’ means the representation in words or pictures of goods, services, the name, the trade mark or the activities of a producer of goods or a provider...

ukryty
handlowy
przekaz
audiowizualny” oznacza prezentowanie w audycjach – za pomocą słów lub obrazów – towarów, usług, nazwy, znaku towarowego lub działalności producenta towarów lub usługodawcy,...
surreptitious
audiovisual commercial communication’ means the representation in words or pictures of goods, services, the name, the trade mark or the activities of a producer of goods or a provider of services in programmes when such representation is intended by the media service provider to serve as advertising and might mislead the public as to its nature.

ukryty
handlowy
przekaz
audiowizualny” oznacza prezentowanie w audycjach – za pomocą słów lub obrazów – towarów, usług, nazwy, znaku towarowego lub działalności producenta towarów lub usługodawcy, jeżeli prezentacja ta w zamierzeniu dostawcy usług medialnych ma służyć za reklamę i może wprowadzać odbiorców w błąd co do swojego charakteru.

surreptitious
audiovisual commercial communication” means the representation in words or pictures of goods, services, the name, the trade mark or the activities of a producer of goods or a provider...

»
ukryty
handlowy
przekaz
audiowizualny« oznacza prezentowanie w audycjach – za pomocą słów lub obrazów – towarów, usług, firmy, znaku towarowego lub działalności producenta towarów lub usługodawcy,...
surreptitious
audiovisual commercial communication” means the representation in words or pictures of goods, services, the name, the trade mark or the activities of a producer of goods or a provider of services in programmes when such representation is intended by the media service provider to serve as advertising and might mislead the public as to its nature.

»
ukryty
handlowy
przekaz
audiowizualny« oznacza prezentowanie w audycjach – za pomocą słów lub obrazów – towarów, usług, firmy, znaku towarowego lub działalności producenta towarów lub usługodawcy, jeżeli prezentacja ta w zamierzeniu dostawcy usług medialnych ma służyć za reklamę i może wprowadzać odbiorców w błąd co do swojego charakteru.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich