Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: canalize
Milà i
Canals
L., Romanyà J. and Cowell S.J.

Milà i Canals L., Romanyà J. i Cowell S.J.
Milà i
Canals
L., Romanyà J. and Cowell S.J.

Milà i Canals L., Romanyà J. i Cowell S.J.

Milà i
Canals
, L., Romanyà, J. and Cowell, S.J.

Milà i Canals, L., Romanyà, J. i Cowell, S.J.
Milà i
Canals
, L., Romanyà, J. and Cowell, S.J.

Milà i Canals, L., Romanyà, J. i Cowell, S.J.

Scotland north of the Caledonian
Canal
, the Scilly Islands

Szkocja na północ od
Kanału
Kaledońskiego, Wyspy Scilly
Scotland north of the Caledonian
Canal
, the Scilly Islands

Szkocja na północ od
Kanału
Kaledońskiego, Wyspy Scilly

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3...

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych...
For goods arriving in the Union via the Atlantic Ocean or via the Suez
Canal
the importer may benefit, persuant to Article 2(4) of Regulation (EU) No 642/2010, from a reduction in the duty of:3 EUR/t, where the port of unloading is on the Mediterranean Sea, or on the Black Sea,2 EUR/t, where the port of unloading is in Denmark, Estonia, Ireland, Latvia, Lithuania, Poland, Finland, Sweden, the United Kingdom, or on the Atlantic coast of the Iberian peninsula.

W przypadku towarów przywożonych do Unii przez Ocean Atlantycki lub przez
Kanał
Sueski, zgodnie z art. 2 ust. 4 rozporządzenia (UE) nr 642/2010, importer może skorzystać z obniżki należności celnych o:3 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się na Morzu Śródziemnym lub na Morzu Czarnym,2 EUR/t, jeśli port wyładunkowy znajduje się w Danii, Estonii, Irlandii, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Finlandii, Szwecji, Zjednoczonym Królestwie lub na atlantyckim wybrzeżu Półwyspu Iberyjskiego.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich