Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: serio
...która nie występuje w systemie Galileo, Carpatair, proponuje lot na trasie Timisoara – Orio al
Serio
(lotnisko Mediolan-Bergamo) za 70 EUR w jedną stronę, czyli 140 EUR w obie strony, a więc o 10

...explanation that Carpatair, a Romanian airline not in Galileo, offers Timisoara — Orio al
Serio
(Milan-Bergamo airport) one-way for €70, so that a return ticket would cost €140, more than €1
Oprócz tego biegły zaprezentował wyjaśnienie podane przez dyrekcję Alitalii, zgodnie z którym rumuńska linia lotnicza, która nie występuje w systemie Galileo, Carpatair, proponuje lot na trasie Timisoara – Orio al
Serio
(lotnisko Mediolan-Bergamo) za 70 EUR w jedną stronę, czyli 140 EUR w obie strony, a więc o 100 EUR taniej niż Alitalia;

The expert also put forward Alitalia management's explanation that Carpatair, a Romanian airline not in Galileo, offers Timisoara — Orio al
Serio
(Milan-Bergamo airport) one-way for €70, so that a return ticket would cost €140, more than €100 below Alitalia's fare;

...wspomnianej obecności linii Carpatair, oferującej lot w obie strony za 140 EUR na lotnisko Orio al
Serio
;

...€130-150 (net of SC) due to the abovementioned presence of Carpatair, which is offering Orio al
Serio
at €140;
na trasie Timisoara – Malpensa różnica w porównaniu z konkurencją spadła do 8 EUR. Linie konkurencyjne (Alitalia, Tarom, Malev) musiały jednak obniżyć ceny o około 130-150 EUR, netto bez dopłaty S.C., z powodu już wspomnianej obecności linii Carpatair, oferującej lot w obie strony za 140 EUR na lotnisko Orio al
Serio
;

for Timisoara — Malpensa the difference compared with competitors is reduced to €8. However, the competitors (Alitalia, Tarom, Malev) have had to cut their prices by some €130-150 (net of SC) due to the abovementioned presence of Carpatair, which is offering Orio al
Serio
at €140;

...taryfy w obie strony w wysokości 140 EUR oferowanej przez Carpatair, na linii Timisoara – Orio al
Serio
.

...February 2005) of a return fare equivalent to €140 offered by Carpatair on the Timisoara — Orio al
Serio
route.
W drugim przypadku chodzi o połączenie Timisoara – Malpensa, gdzie podana różnica przy otwarciu połączenia w porównaniu z Austrian Airlines (OS) wynosiła 128 EUR. Biegły jednak zauważa, że od dnia 15 października do dnia 30 listopada 2004 r. Alitalia oferowała taryfę 149 EUR, zawierającą dopłatę S.C., czyli różniącą się o 229 EUR w stosunku do OS. Przypomina jednak przy okazji o obowiązującej od września 2004 r. (potwierdzonej w lutym 2005 r.) taryfy w obie strony w wysokości 140 EUR oferowanej przez Carpatair, na linii Timisoara – Orio al
Serio
.

The second case concerns the Timisoara — Malpensa link, for which the difference compared with Austrian Airlines at the time of opening was €128. The expert notes that from 15 October to 30 November 2004, Alitalia was offering a fare of €149, that is a difference of €229 (SC included) compared with Austrian Airlines. He points out, however, the existence since September 2004 (and confirmed in February 2005) of a return fare equivalent to €140 offered by Carpatair on the Timisoara — Orio al
Serio
route.

Bazowa (Bergamo Orio al
Serio
)

Core (Bergamo Orio al
Serio
)
Bazowa (Bergamo Orio al
Serio
)

Core (Bergamo Orio al
Serio
)

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich