Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: dzwonić
poczta głosowa, oczekiwanie na połączenie, przekazywanie połączenia, identyfikacja
dzwoniącego
, telekonferencja i inne usługi obsługiwania połączeń;

voice mail, call waiting, call forwarding, caller identification,
three-way
calling and other call management services;
poczta głosowa, oczekiwanie na połączenie, przekazywanie połączenia, identyfikacja
dzwoniącego
, telekonferencja i inne usługi obsługiwania połączeń;

voice mail, call waiting, call forwarding, caller identification,
three-way
calling and other call management services;

W zależności od poziomu głośności i odległości może wystąpić
dzwonienie
w uszach lub utrata słuchu

Tinnitus and hearing loss may occur depending on sound level and distance
W zależności od poziomu głośności i odległości może wystąpić
dzwonienie
w uszach lub utrata słuchu

Tinnitus and hearing loss may occur depending on sound level and distance

...na temat jej dostępności jest łatwo dostępna publicznie oraz zapewnić informacje dla rozmówców
dzwoniących
w czasie niedostępności, kiedy usługa będzie ponownie dostępna.

Where the service is not continuously available (i.e. 24 hours a day, 7 days a week, nation-wide), the service provider must ensure that information about availability is made publicly available in...
Jeżeli usługa nie jest stale dostępna (tzn. 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, na terenie całego kraju) usługodawca musi zapewnić, że informacja na temat jej dostępności jest łatwo dostępna publicznie oraz zapewnić informacje dla rozmówców
dzwoniących
w czasie niedostępności, kiedy usługa będzie ponownie dostępna.

Where the service is not continuously available (i.e. 24 hours a day, 7 days a week, nation-wide), the service provider must ensure that information about availability is made publicly available in an easily accessible form, and that, during periods of unavailability, callers to the service are advised when the service will next become available.

...dzięki czemu mieszkańcy Europy będą wiedzieć, że we wszystkich państwach członkowskich
dzwoniąc
pod ten sam numer, uzyskają dostęp do takiej samej usługi.

This will provide the service with a pan-European identity to the benefit of the European citizen who will know that the same number dialled will give access to the same type of service in different...
W ten sposób usługi takie uzyskają tożsamość ogólnoeuropejską, dzięki czemu mieszkańcy Europy będą wiedzieć, że we wszystkich państwach członkowskich
dzwoniąc
pod ten sam numer, uzyskają dostęp do takiej samej usługi.

This will provide the service with a pan-European identity to the benefit of the European citizen who will know that the same number dialled will give access to the same type of service in different Member States.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich