Baza aktów prawnych Unii Europejskiej  Cytaty odnotowujące konkretne użycie tłumaczeń słów angielsko-polskich i polsko-angielskich umieszczone w serwisie Translatica.pl pochodzą z Bazy danych DGT-TM, która jest wyłączną własnością Komisji Europejskiej i została udostępniona bezpłatnie i bez ograniczeń terytorialnych. Data dostępu do bazy 02.09.2019. Dokładne informacje nt. pochodzenia źródła tłumaczenia oraz daty powstania dokumentu w bazie DGT-TM zostały umieszczone pod poszczególnymi cytatami wraz z aktywnym odnośnikiem do oryginalnego dokumentu z bazy.
 
Lista cytatów w języku polskim i angielskim zawierająca frazę: Braun
...([15-20] % of sales on the small electrical household appliances markets), SEB [10-20] %* [3],
Braun
[15-20] %, BSH [0-5] % and DeLonghi [0-5] %.

...% sprzedaży na rynkach elektrycznego drobnego sprzętu gospodarstwa domowego), SEB [10–20] %* [3],
Braun
[15–20] %, BSH [0–5] %, De Longhi [0–5] %.
On the small electrical household appliances markets, the supply side comprises competitors with a strong international presence such as Philips ([15-20] % of sales on the small electrical household appliances markets), SEB [10-20] %* [3],
Braun
[15-20] %, BSH [0-5] % and DeLonghi [0-5] %.

Na rynkach elektrycznego drobnego sprzętu gospodarstwa domowego w podaży uczestniczą silni międzynarodowi konkurenci, jak Philips ([15–20] % sprzedaży na rynkach elektrycznego drobnego sprzętu gospodarstwa domowego), SEB [10–20] %* [3],
Braun
[15–20] %, BSH [0–5] %, De Longhi [0–5] %.

Philips with [20-25] % and, to a lesser extent,
Braun
and Severin are strong competitors with must-have brands, consolidated by Moulinex’s difficulties and able to exercise a counterweight to the new...

Philips ze swymi [20–25] % oraz, w mniejszym stopniu,
Braun
i Severin, są ważnymi konkurentami, dysponującymi niezastąpioną marką, wzmocnioną z powodu trudności spółki Moulinex i są w stanie stanowić...
Philips with [20-25] % and, to a lesser extent,
Braun
and Severin are strong competitors with must-have brands, consolidated by Moulinex’s difficulties and able to exercise a counterweight to the new entity.

Philips ze swymi [20–25] % oraz, w mniejszym stopniu,
Braun
i Severin, są ważnymi konkurentami, dysponującymi niezastąpioną marką, wzmocnioną z powodu trudności spółki Moulinex i są w stanie stanowić przeciwwagę dla nowego podmiotu.

...household appliances), closely followed by the new combined entity SEB/Moulinex ([15-25] %*) and
Braun
and Philips ([5-15] %* each).

...za którą niedaleko plasuje się nowy połączony podmiot SEB/Moulinex ([15–25] %*), a następnie
Braun
i Philips ([5–15] %* każdy).
The leading supplier on the Italian markets in small electrical household appliances is DeLonghi ([20-30] %* of sales on the markets in small electrical household appliances), closely followed by the new combined entity SEB/Moulinex ([15-25] %*) and
Braun
and Philips ([5-15] %* each).

Podaż na rynkach elektrycznego drobnego sprzętu gospodarstwa domowego charakteryzuje się we Włoszech silną obecnością firmy De Longhi ([20–30] %* sprzedaży na rynkach elektrycznego drobnego sprzętu gospodarstwa domowego), za którą niedaleko plasuje się nowy połączony podmiot SEB/Moulinex ([15–25] %*), a następnie
Braun
i Philips ([5–15] %* każdy).

...suppliers (Philips in the case of kettles, sandwich/waffle makers and food preparation appliances;
Braun
in the case of kettles, sandwich/waffle makers, food preparation appliances and filter...

...międzynarodowe (Philips dla czajników, opiekaczy do kanapek/gofrownic i robotów kuchennych;
Braun
dla czajników, opiekaczy do kanapek/gofrownic, robotów kuchennych i ekspresów przelewowych; Se
The identity of its competitors varies from market to market, but is generally the traditional international suppliers (Philips in the case of kettles, sandwich/waffle makers and food preparation appliances;
Braun
in the case of kettles, sandwich/waffle makers, food preparation appliances and filter coffee makers; Severin in the case of informal meal appliances; DeLonghi in the case of sandwich/waffle makers, food preparation appliances and barbecues/grills) and local operators (Imetec in the case of sandwich/waffle makers).

Tożsamość tych konkurentów zmienia się w zależności od rynków, ale znajdują się tam na ogół tradycyjne podmioty międzynarodowe (Philips dla czajników, opiekaczy do kanapek/gofrownic i robotów kuchennych;
Braun
dla czajników, opiekaczy do kanapek/gofrownic, robotów kuchennych i ekspresów przelewowych; Severin dla urządzeń do wspólnych nieformalnych posiłków; De Longhi dla opiekaczy do kanapek/gofrownic, robotów kuchennych i grillów ogrodowych/grillów domowych) i krajowe (Imetec dla opiekaczy do kanapek/gofrownic).

...is a fair number of competitors in the endovascular markets (Abbott, Bard, Boston Scientific, B.
Braun
, Cook, Edwards Lifesciences, ev3, Invatec, Medtronic, Sorin and Terumo), not all players have

...wewnątrznaczyniowych istnieje znacząca liczba konkurentów (Abbott, Bard, Boston Scientific, B.
Braun
, Cook, Edwards Lifesciences,
ev3, Invatec
, Medtronic, Sorin i Terumo), nie wszyscy z nich mają
Although there is a fair number of competitors in the endovascular markets (Abbott, Bard, Boston Scientific, B.
Braun
, Cook, Edwards Lifesciences, ev3, Invatec, Medtronic, Sorin and Terumo), not all players have the same strength or are present in all product or geographic markets.

Pomimo że na rynku wyrobów wewnątrznaczyniowych istnieje znacząca liczba konkurentów (Abbott, Bard, Boston Scientific, B.
Braun
, Cook, Edwards Lifesciences,
ev3, Invatec
, Medtronic, Sorin i Terumo), nie wszyscy z nich mają równie silną pozycję, nie wszyscy posiadają w asortymencie każdy produkt i nie wszyscy działają na każdym rynku geograficznym.

...who are already strong on the small electrical household appliances markets, such as Philips,
Braun
or DeLonghi, and/or where distributors do not consider Moulinex or Krups a must have brand.

...silną pozycję na rynkach elektrycznego drobnego sprzętu gospodarstwa domowego, jak Philips,
Braun
czy De Longhi, i/lub gdy weźmie się pod uwagę, że Moulinex czy Krups nie są już uznawane za ma
The same applies where its market shares have been taken by competitors who are already strong on the small electrical household appliances markets, such as Philips,
Braun
or DeLonghi, and/or where distributors do not consider Moulinex or Krups a must have brand.

Sytuacja jest taka sama, gdy weźmie się pod uwagę, że udziały marki w rynku zostały już przejęte przez konkurentów zajmujących silną pozycję na rynkach elektrycznego drobnego sprzętu gospodarstwa domowego, jak Philips,
Braun
czy De Longhi, i/lub gdy weźmie się pod uwagę, że Moulinex czy Krups nie są już uznawane za marki niezastąpione z punktu widzenia dystrybutorów.

These are
Braun
, SEB, Philips, DeLonghi, Morphy Richards and Salton.

Chodzi o
firmy Braun
, SEB, Philips, De Longhi, Morphy Richards i Salton.
These are
Braun
, SEB, Philips, DeLonghi, Morphy Richards and Salton.

Chodzi o
firmy Braun
, SEB, Philips, De Longhi, Morphy Richards i Salton.

...electrical household appliances) is only the third largest operator on the Finnish markets after
Braun
[10-15] %* and in particular Philips [25-30] %*.

...sprzętu gospodarstwa domowego) jest dopiero trzecim podmiotem rynków fińskich, wyprzedzanym przez
firmę Braun
[10–15] %*, a przede wszystkim przez
firmę
Philips [25–30] %*.
Overall, SEB ([5-10] %* of sales on the markets in small electrical household appliances) is only the third largest operator on the Finnish markets after
Braun
[10-15] %* and in particular Philips [25-30] %*.

Ogólnie rzecz biorąc, SEB ([5–10] %* sprzedaży na rynkach elektrycznego drobnego sprzętu gospodarstwa domowego) jest dopiero trzecim podmiotem rynków fińskich, wyprzedzanym przez
firmę Braun
[10–15] %*, a przede wszystkim przez
firmę
Philips [25–30] %*.

Lastly, competitors have advanced, including
Braun
[10-15] % and Girmi [5-10] %, which tripled its sales in two years.

Wreszcie należy zaznaczyć rozwój konkurentów, w tym
firm Braun
[10–15] % i Girmi [5–10] %, która w ciągu dwóch lat potroiła swą sprzedaż.
Lastly, competitors have advanced, including
Braun
[10-15] % and Girmi [5-10] %, which tripled its sales in two years.

Wreszcie należy zaznaczyć rozwój konkurentów, w tym
firm Braun
[10–15] % i Girmi [5–10] %, która w ciągu dwóch lat potroiła swą sprzedaż.

Lista haseł polskich
Lista haseł angielskich
Lista haseł niemieckich
Lista haseł włoskich
Lista haseł rosyjskich